Zdjęcia Marzena strojek-filus Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej (Marzena Strojek-Filus)
Do kupienia w: Marka: Marzena Strojek-Filus
4,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości marki w grupie kapitałowej Autor Marzena Strojek-Filus Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu...
Proponowany artykuł Marzena strojek-filus Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę atrakcyjnej cenie 4,75 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowych analiz olbrzymiej ilości sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788378751106
Autor
Marzena strojek-filus
Sprawdź promocyjne oferty na Marzena strojek-filus Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marzena strojek-filus Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Marzena strojek-filus Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej (sklep TaniaKsiazka.pl)
4,75 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności użyte w naszej klasyfikacji są indeksowane w zasadzie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Determinanty i skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej Autor Marzena Strojek-Filus Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-110-6 Rok wydania 2013 Katowice Wydanie 1 liczba stron 209 Format pdf Spis treści Spis skrótów 9 Wstęp 11 1. Uwarunkowania wartości firmy 17 1.1. Wartość producenta w teorii ekonomii i rachunkowości 17 1.2. Klasyfikacja wartości marki 21 1.3. Ujemna wartość producenta a gospodarka rynkowa 26 1.4. Determinanty początkowej wartości firmy 28 1.5. Wartość firmy w sprawozdaniu finansowym 32 2. Wartość marki jako różnica konsolidacyjna 36 2.1. Specyfika skonsolidowanego sprawozdania finansowego 36 2.2. Determinanty początkowej wartości marki z konsolidacji sprawozdań finansowych 38 2.3. Koncepcje wartości producenta konsolidacyjnej 44 2.4. Zasady ustalania różnicy konsolidacyjnej według Ustawy o rachunkowości 45 2.5. Zasady ustalania wartości marki konsolidacyjnej według MSR/MSSF 48 2.5.1. Zasady ustalania wartości marki konsolidacyjnej do 30 czerwca 2009 r. 49 2.5.2. Zasady ustalania wartości marki konsolidacyjnej od 1 lipca 2009 r. 55 2.6. Metody wyceny udziałów niekontrolujących a wartość marki 58 2.7. Porównanie zasad ustalania różnicy konsolidacyjnej według Ustawy o rachunkowości oraz MSR/MSSF 61 3. Rozliczanie wartości firmy z konsolidacji 63 3.1. Zasady rozliczania różnic konsolidacyjnych według polskich regulacji prawnych 63 3.2. Odpisy z tytułu utraty wartości marki 68 3.3. Znaczenie szacunków w teście na utratę wartości producenta 74 3.4. Porównanie polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości w zakresie rozliczania wartości firmy z konsolidacji 79 3.5. Determinanty rozliczania wartości marki 83 4. Wartość firmy i jej odpisy jako instrumenty polityki bilansowej grupy kapitałowej 89 4.1. Polityka bilansowa grupy kapitałowej 89 4.2. Znaczenie wartości godziwej w ustalaniu i rozliczaniu wartości producenta w świetle polityki bilansowej grupy kapitałowej 92 4.3. Ocena użycia wartości firmy i jej odpisów jako instrumentów kształtowania wyników w świetle opublikowanych badań 98 4.4. Zastosowanie wartości marki i jej odpisów jako instrumentów polityki bilansowej – wyniki badań ankietowych 102 5. Analiza statystyczna współzależności wartości marki konsolidacyjnej, jej odpisów, a także wybranych zmiennych 108 5.1. Szczegółowe hipotezy badawcze 108 5.2. Metody badań 109 5.3. Opis badanych podmiotów gospodarczych 114 5.4. Analiza współzależności wartości firmy i wybranych zmiennych 125 5.4.1. Obecność wartości producenta 125 5.4.2. Udział wartości producenta w aktywach spółek 129 5.4.3. Wartość marki a podstawa prawna sporządzania sprawozdań finansowych (UOR/MSR) 132 5.4.4. Wartość producenta a notowanie spółek w publicznym obrocie 136 5.4.5. Wartość firmy a rzeczowe aktywa trwałe 140 5.4.6. Wartość producenta a zmiany w zarządzie, wzrost wynagrodzeń i opcje menedżerskie 142 5.5. Analiza współzależności odpisów wartości firmy i wybranych zmiennych 150 5.5.1. Odpisy wartości producenta a indeksy giełdowe i współczynniki makroekonomiczne 151 5.5.2. Współzależność odpisów wartości marki i wybranych wielkości sprawozdania finansowego 155 5.5.3. Zależności pomiędzy odpisami wartości firmy i zmianami w zarządzie 157 5.6. Modele współzależności wartości firmy, jej odpisów, a także wybranych zmiennych 159 5.6.1. Modele wartości firmy i wybranych wskaźników makroekonomicznych 160 5.6.2. Modele wartości producenta wyjaśnianej przy pomocy wielkości sprawozdawczych 161 5.6.3. Skalowanie wielowymiarowe 163 Podsumowanie 167 Literatura i akty prawne 177 Spis rysunków 189 Spis schematów 191 Spis tabel 192 Załączniki 195
Parametry
ISBN
9788378751106
Autor
Marzena strojek-filus
Ilość stron
209
Rok wydania
2013
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
E-booki
Producent
Marzena Strojek-Filus
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesława K.
27.11.2024
Wysłane przez konsumentów opinie pomogą ułatwić decyzję zakupową innym użytkownikom
Jeśli tylko miałeś okazję skorzystać z prezentowanego Marzena strojek-filus Determinanty oraz skutki wynikowo-bilansowe identyfikacji i rozliczania wartości firmy w grupie kapitałowej podziel się z innymi swoją subiektywną opinią. Zaakcentuj jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dobra.