Zdjęcia Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn

E-booki

Dostępność: Do kupienia

Marketing w erze technologii cyfrowych (Wydawnictwo Naukowe PWN)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
62,46 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Tytuł Marketing w erze technologii cyfrowych Podtytuł innowacyjne koncepcje i wyzwania Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20287-3 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1...

Proponowany w naszejporownywarce cen artykuł Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn można nabyć w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 62,46 zł. Promocja ta jest efektem dogłębnych analiz ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów w internecie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788301202873

Autor

Praca zbiorowa

Sprawdź promocyjne oferty na Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn (sklep TaniaKsiazka.pl)

62,46 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktów i zmianach cen zastosowane w prezentowanym zestawieniu są indeksowane w zasadzie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Tytuł Marketing w erze technice cyfrowych Podtytuł innowacyjne koncepcje i wyzwania Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20287-3 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 256 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 9 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 13 Wprowadzenie 15 1.1. Cyfrowa transformacja 16 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja 18 1.3. Marketing a technologia 20 1.3.1. Technologie przenośne 21 1.3.2. Internet Rzeczy 22 1.3.3. Media społecznościowe 22 1.3.4. Nienaturalna inteligencja 24 1.4. Marketing a metody zarządzania 27 1.5. Marketing a organizacja działań 29 1.6. Przyszłość marketingu 31 Podsumowanie 33 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) 35 Wprowadzenie 37 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 37 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania 41 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – części wspólne i odróżniające 43 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej 48 Podsumowanie 54 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 57 Wprowadzenie 59 3.1. Konsument wobec technice cyfrowych 60 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości 71 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji 76 Podsumowanie 79 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) 81 Wprowadzenie 83 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności 83 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i parametry komunikacji on-line 86 4.3. Części architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 90 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 95 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 96 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 98 4.4.3. Wskaźniki pomiaru sprawności reklamy w sieci 101 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics 103 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 105 Podsumowanie 107 5. Producent w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 109 Wprowadzenie 111 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 111 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 113 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 118 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 119 5.5. Wartości tworzą pozycję marki 122 5.6. Tożsamość, a także wizerunek producenta 126 5.7. Firma osobista sposobem budowania firmy przedsiębiorstwa 127 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 129 Podsumowanie 132 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 133 Wprowadzenie 135 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 135 6.1.1. Formy i techniki wywiadów 135 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 137 6.1.3. Użycie technice mobilnej w analizie psychograficznej 140 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 142 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 142 6.3. Rola technice informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 144 6.4. Big Data w analityce marketingowej 146 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań 146 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu 148 6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie informacji marketingowych 149 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 152 6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej 154 6.7.1. Użytkowanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 154 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 155 Podsumowanie 156 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 157 Wprowadzenie 159 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 160 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji 164 7.3. Rola wiedzy i danych w zarządzaniu inteligentną organizacją 166 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 168 7.5. Zastosowanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych 172 Podsumowanie 184 8. Koncepcja i kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 185 Wprowadzenie 187 8.1. Przesłanki i kierunki zmian 187 8.2. Istota innowacji 191 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 194 8.4. Zarządzanie innowacjami 197 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami 202 Podsumowanie 209 9. Oczami praktyków 211 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 213 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 214 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii 215 9.1.3. Mikrotrendy 220 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 225 9.2.1. Duch w maszynie 225 9.2.2. Informacje 229 9.2.3. Algorytmy 230 9.2.4. Sprzęt 232 9.2.5. SISO 232 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? 233 9.2.7. Telefon od Absolutu 235 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) 237 Epilog 245 O Autorach 247 Bibliografia 255 Netografia 267

Parametry

ISBN

9788301202873

Autor

Praca zbiorowa

Wydawnictwo

Wydawnictwo naukowe pwn

Ilość stron

256

Rok wydania

2018

Kategoria

E-booki

Producent

Wydawnictwo Naukowe PWN

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Wiesław T.
Wiesław T.
22.11.2024
Podesłana opinia może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś okoliczność korzystać z pokazywanego produktu Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn prześlij do nas swoją opinię. Podaj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Niewolnicy i panowie. sześć i pół eseju z antropologii i filozofii społecznej świata
Niewolnicy i panowie to zbiór esejów z antropologii i filozofii społecznej postępowości poświęconych kwestii emancypacji, rozumianej jako...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej Wydawnictwo naukowe pwn
To jedyna krajowa publikacja opisująca w tak kompleksowy sposób błędy i nieprawidłowości – jednocześnie w zakresie projektowania – jak i...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN On the phenomenon of visual arts and the meanders of their preservation, AZ#A96E3743EB/DL-ebwm/mobi
Tytuł On the Phenomenon of Visual Arts and the Meanders of Their Preservation Podtytuł The Philosophy and Elements of the New Theory and...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Szumią, trzeszczą i szeleszczą. o polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży
Tytuł Szumią, trzeszczą i szeleszczą. O polskiej fonetyce dla dzieci i młodzieży Autor Anna Kamińska-Mieszkowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Urządzenia elektroenergetyczne - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Tytuł Urządzenia elektroenergetyczne Autor Henryk Markiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18594-7 Rok...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN 50 idei, które powinieneś znać. architektura - philip wilkinson (epub) Wydawnictwo naukowe pwn
nowe wydanie światowego bestsellera literatury popularnonaukowej, część pasjonującej kolekcji „50 idei, które powinieneś znać". Jaka jest...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Diagnoza w psychoterapii par. tom 1. diagnoza par w różnych podejściach
Diagnoza w psychoterapii par. Tom 1: Diagnoza par w przeróżnych podejściach to polifonia psychoterapeutów par pracujących w przeróżnych...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Family office. teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym Wydawnictwo naukowe pwn
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania posiadajątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Wydawnictwo naukowe pwn Angielsko-polski słownik matematyczny - wysyłka od 3,99 - porównuj ceny z wysyłką
Słownik mieści ok. 5000 podstawowych terminów występujących w anglojęzycznej literaturze matematycznej i ich odpowiedniki lub objaśnienia...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Wydawnictwo naukowe pwn
Tytuł Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa Autorzy Paweł Mielcarz, Paweł Paszczyk Język polski...
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Uczeń z lekką niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej Wydawnictwo naukowe pwn
Inkluzja edukacyjna nie jest nurtem wewnętrznie spójnym, jak sporo innych nurtów kształcenia i wychowania podlega przemianom i rozwarstwieniom....
Rekomendacja
Wydawnictwo Naukowe PWN Człowiek istota społeczna. wydanie nowe - elliot aronson, joshua aronson (mobi) Wydawnictwo naukowe pwn
Pierwsze wydanie książki Elliota Aronsona powstało w 1970 roku. Od tamtej pory stale aktualizowany podręcznik Człowiek istota społeczna...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
Do sklepu Szczegóły

Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego

45,43 zł
Książka podejmuje tematy tabu o których na co dzień ludzie boją się głośno mówić. Pokazuje znane i mniej znane przykłady: obłudy, kłamstwa,...
Rekomendacja
Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem
Do sklepu Szczegóły

Justyn męczennik - rozmowa z żydem tryfonem

9,40 zł
Justyn Męczennik skierował list do marka Pompejusza w którym zdaje precyzyjną relację z rozmowy jaką przeprowadził z żydem Tryfonem. Książka...
Rekomendacja
Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże
Do sklepu Szczegóły

Tajemnice dworu sułtana. księga vii. hatidże

20,00 zł
Żyli w dwóch różnorodnych światach… zespoliło ich przeznaczenie. Książka, która zainspirowała twórców serialu doskonałe stulecie. Ona jest...
Rekomendacja
Szydełko. zabawki Literat
Do sklepu Szczegóły

Szydełko. zabawki Literat

9,21 zł
Szydełkowanie to obecnie nad wyraz popularne hobby. Raduje się zainteresowaniem jednocześnie dziewczynek 7-8-letnich, jak i pań w każdym...
Rekomendacja
Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1 Literat
Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo...
Rekomendacja
Literat Pielęgnacja włosów w domu
Do sklepu Szczegóły

Literat Pielęgnacja włosów w domu

2,18 zł
Poradnik Pielęgnacja włosów w domu mieści mnóstwo cennych danych i porad, jak samodzielnie w warunkach domowych uzyskać spektakularne, zdrowe,...
Rekomendacja
Harlequin Gorąco jak przed laty
Do sklepu Szczegóły

Harlequin Gorąco jak przed laty

8,98 zł
Przystojny, zmysłowy, bogaty, seksowny – oto popularny hokeista Jordan Serenghetti. Kontuzjowany trafia w ręce rehabilitantki Sery. Sera...
Rekomendacja
Zasada równości stron w procesie cywilnym Wydawnictwo c.h beck
Niniejsza monografia poświęcona jest zasadzie równości stron w procesie cywilnym. Mimo iż zasada równości nie została sformułowana wprost...
Rekomendacja
Wiatr przez dziurkę od klucza. mroczna wieża. tom 4.5
Roland z Gilead jest rewolwerowcem, jednym z nielicznych usiłujących utrzymać porządek w świecie rosnącego bezprawia, połączeniem błędnego...
Rekomendacja
Odlotowe gołębie łapią bandytów
Do sklepu Szczegóły

Odlotowe gołębie łapią bandytów

26,03 zł
ODLOTOWE GOŁĘBIE ŁAPIĄ BANDYTÓWKażdy prawdziwy gołąb da się pokroić za okruszki. Mniam! Mniam! Mniam! Lubicie frytki? Pizzę? Lody? Tym dla...
Rekomendacja
Chłopcy z placu broni ferenca molnara, AZ#567596AAEB/DL-ebwm/pdf
Rzetelne i przystępnie napisane opracowanie lektury, m.in. Szczegółowe i znaczne streszczenie, skrupulatna analiza, charakterystyka bohaterów,...
Rekomendacja
Beata guzowska Sprawdziany. język polski. przyroda. klasa iii
Sprawdziany, opracowane przez nauczycielki z wieloletnim doświadczeniem, dedykowane są dla uczniów klasy III szkoły podstawowej do samodzielnej...