Zdjęcia Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Marketing w erze technologii cyfrowych (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
62,46 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Marketing w erze technologii cyfrowych Podtytuł innowacyjne koncepcje i wyzwania Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20287-3 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1...
Proponowany w naszejporownywarce cen artykuł Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn można nabyć w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 62,46 zł. Promocja ta jest efektem dogłębnych analiz ogromnej liczby hurtowni oraz sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301202873
Autor
Praca zbiorowa
Sprawdź promocyjne oferty na Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn (sklep TaniaKsiazka.pl)
62,46 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności produktów i zmianach cen zastosowane w prezentowanym zestawieniu są indeksowane w zasadzie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Marketing w erze technice cyfrowych Podtytuł innowacyjne koncepcje i wyzwania Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20287-3 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 256 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 9 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 13 Wprowadzenie 15 1.1. Cyfrowa transformacja 16 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja 18 1.3. Marketing a technologia 20 1.3.1. Technologie przenośne 21 1.3.2. Internet Rzeczy 22 1.3.3. Media społecznościowe 22 1.3.4. Nienaturalna inteligencja 24 1.4. Marketing a metody zarządzania 27 1.5. Marketing a organizacja działań 29 1.6. Przyszłość marketingu 31 Podsumowanie 33 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) 35 Wprowadzenie 37 2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 37 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania 41 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – części wspólne i odróżniające 43 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej 48 Podsumowanie 54 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 57 Wprowadzenie 59 3.1. Konsument wobec technice cyfrowych 60 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości 71 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji 76 Podsumowanie 79 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) 81 Wprowadzenie 83 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności 83 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i parametry komunikacji on-line 86 4.3. Części architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 90 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 95 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 96 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 98 4.4.3. Wskaźniki pomiaru sprawności reklamy w sieci 101 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics 103 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 105 Podsumowanie 107 5. Producent w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 109 Wprowadzenie 111 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 111 5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 113 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 118 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 119 5.5. Wartości tworzą pozycję marki 122 5.6. Tożsamość, a także wizerunek producenta 126 5.7. Firma osobista sposobem budowania firmy przedsiębiorstwa 127 5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0 129 Podsumowanie 132 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 133 Wprowadzenie 135 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 135 6.1.1. Formy i techniki wywiadów 135 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 137 6.1.3. Użycie technice mobilnej w analizie psychograficznej 140 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 142 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 142 6.3. Rola technice informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 144 6.4. Big Data w analityce marketingowej 146 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań 146 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu 148 6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie informacji marketingowych 149 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 152 6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej 154 6.7.1. Użytkowanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 154 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 155 Podsumowanie 156 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 157 Wprowadzenie 159 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 160 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji 164 7.3. Rola wiedzy i danych w zarządzaniu inteligentną organizacją 166 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 168 7.5. Zastosowanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych 172 Podsumowanie 184 8. Koncepcja i kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 185 Wprowadzenie 187 8.1. Przesłanki i kierunki zmian 187 8.2. Istota innowacji 191 8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 194 8.4. Zarządzanie innowacjami 197 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami 202 Podsumowanie 209 9. Oczami praktyków 211 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 213 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 214 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii 215 9.1.3. Mikrotrendy 220 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 225 9.2.1. Duch w maszynie 225 9.2.2. Informacje 229 9.2.3. Algorytmy 230 9.2.4. Sprzęt 232 9.2.5. SISO 232 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? 233 9.2.7. Telefon od Absolutu 235 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) 237 Epilog 245 O Autorach 247 Bibliografia 255 Netografia 267
Parametry
ISBN
9788301202873
Autor
Praca zbiorowa
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
256
Rok wydania
2018
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesław T.
22.11.2024
Podesłana opinia może ułatwić zakup innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś okoliczność korzystać z pokazywanego produktu Marketing w erze technologii cyfrowych marki Wydawnictwo naukowe pwn prześlij do nas swoją opinię. Podaj jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja cena / jakość jest dla Ciebie wystarczająca.