Zdjęcia Miejskie tłumy marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Miejskie tłumy Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
20,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Miejskie tłumy Podtytuł Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy Autor Blanka Brzozowska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-660-5 Rok...
Sugerowany produkt Miejskie tłumy marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego można nabyć w TaniaKsiazka.pl w naprawdę niezwykle atrakcyjnej cenie 20,60 zł. Oferta ta jest rezultatem szerokiej analizy ogromnej liczby sklepów w naszej bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380886605
Autor
Blanka brzozowska
Sprawdź promocyjne oferty na Miejskie tłumy marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Miejskie tłumy marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Miejskie tłumy marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (sklep TaniaKsiazka.pl)
20,60 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat obowiązujących cen i dostępności produktu wykorzystane w zestawieniu są indeksowane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Miejskie tłumy Podtytuł Miasto i wspólnotowość w dobie sieciowej współpracy Autor Blanka Brzozowska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-660-5 Rok wydania 2017 Łódź Wydanie 1 liczba stron 264 Format pdf Spis treści Wstęp 9
Problemy z miejską wspólnotą 13 Wprowadzenie 13 Jeszcze Nowszy Urbanizm 23 Sąsiedztwo i współpraca 32 Wspólnota wirtualna? 36
Wspólnotowość a kultura uczestnictwa 51 Fandom i kapitał subkulturowy 54 Kultura uczestnictwa jako spadkobierca fandomu 58 Od prosumpcji do produsage 68 Od ekonomii daru do gospodarki społecznościowej 72 Plemiona, tłumy i roje 76 Plemiona 78 Tłumy 87 Crowdsourcing i crowdfunding 90 Roje 96 Krytyka kultury uczestnictwa 99 W stronę nowej wspólnotowości miejskiej 105
Medialne terytoria wspólnotowości w mieście „cyfrowo zaktualizowanym" 113
Urbanizm społecznościowy 131 Kontekst urbanizmu społecznościowego 131 Crowdsourced city i urbanizm taktyczny 142 Placemaking i miasto piesze 151 Miasto-ogród (społecznościowy) 159 Miejskie ogrodnictwo w kontekście rozwoju mediów sieciowych 159 Wspólnotowość jedzących 165 Crowdsourcing, crowdfunding i crowdmapping jako formy partycypacji w planowa- niu i używaniu przestrzeni zielonych 169
Grywalne miasto 175 Wspólnotowość zabawy 175 Zabawa i gra miejska 179 Grywalność i gamifikacja w mieście 183 Miasto – plansza do gry 197 Miejska wspólnotowość ludyczna? 209
Wspólnotowość tematyzowana 213 Wspólnota jako temat miasta 213 Rewitalizacja wspólnotowości 218 Wspólnota jako firma 220 Miasto kreatywne 223 Klasa kreatywna a wspólnotowość 223 Kreatywność wernakularna 231
Wysłane przez użytkowników opinie produktu mogą pomóc innym klientom
Jeśli miałeś okoliczność skorzystać z pokazywanego produktu Miejskie tłumy marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego prześlij do nas swoją ocenę i opinię. Powiedz jakie są Twoje z korzystania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie zadowalająca.