Jesteś profesjonalistą sprzedającym na Allegro? proponujesz swój artykuł albo usługę za pośrednictwem strony internetowej? Wysyłasz oferty sprzedażowe do swych kupujących? Chcesz poprawić jakość Twoich listów sprzedażowych? Zależy Ci na tym, żeby Twoje teksty naprawdę sprzedawały? Jeśli tak to trafiłeś pod dobry adres. Zajmuję się copywritingiem (pisaniem tekstów sprzedażowych) od atrakcyjnych paru lat. Przyglądając się rynkowi, postanowiłem stworzyć produkt, który będzie w zasięgu ręki niemal każdego. Postanowiłem zrobić coś, co da wiedzę i kompetencję ludziom takim, jak TY. Skoro jesteś tutaj i czytasz ten list sprzedażowy, to znaczy, iż choć trochę Cię zainteresowałem. Dlatego pozwól, iż powiem Ci skrupulatnie czym jest poradnik, który stworzyłem. Tytuł książki to "Zjedz Konkurencję". Jeśli działasz na rynku od kilku lat, to na pewno często trafiasz na bezpośrednią lub pośrednią konkurencję. Nawet jeśli dopiero chcesz zacząć sprzedawać, to i tak musisz się na to przygotować. Najgorsza realna walka, to wojna cenowa. W książce wprost odradzam tego typu działania. Dużo lepiej konkurować jakością obsługi. Jednak, żeby móc ją zaoferować musisz zachęcić klienta do zakupu. Tutaj właśnie przydaje się dobra prezentacja swojego towaru lub usługi. Napisałem 10 tekstów sprzedażowych. Prezentują one różnego rodzaju produkty. Każdy z tekstów starannie przeanalizowałem. Tak, abyś wiedział co i jak działa, i żebyś umiał to wykorzystać w swym własnym tekście. Zależało mi na tym, aby zrobić wszystko profesjonalnie i tak, żebyś jak najwięcej wyniósł dla siebie. Oprócz analizy tekstów postanowiłem zacząć od nad wyraz ważnej rzeczy, jaką jest nagłówek. To niejednokrotnie od efektywności nagłówka zależy efektywność całego tekstu. Z jednej strony stworzyłem rozdział dotyczący tworzenia nagłówków, z drugiej strony przeanalizowałem te nagłówki, które zastosowałem w przykładowych tekstach. Dzięki czemu będziesz mógł się idealnie przygotować do tego,również tę część swego tekstu napisać profesjonalnie. Moim celem jest sprawić, iż pisanie tekstów sprzedażowych będzie przychodzić Ci prosto. Liczę na to, iż napiszesz listy, które naprawdę zaczną sprzedawać. Dlatego nagłówek tego tekstu brzmi: "Jak Zjeść Konkurencję i Maksymalizować Zyski?". Jestem głęboko przekonany, iż Twój artykuł lub usługa są najwyższej jakości. Wierzę w to, iż zapewniasz najlepszą realną obsługę. Dlatego możliwe, że jedyną rzeczą, której Ci jeszcze brakuje - jest dobra sprzedaż. Wiem, iż podniesiesz swoje umiejętności w tej dziedzinie do szczególnie wysokiego poziomu. Jest to w zasięgu Twojej ręki! Książka jest napisana prostym językiem. Nie miałem zamiaru pisać jej dla super-znawców lub robotów. Moim celem było napisać coś, co zrozumie nawet laik. Podzieliłem ją na trzy rozdziały. Pierwszy z nich to rozdział zaczynający, gdzie opisuję między innymi jak stosować profesjonalnie nagłówki. Drugi rozdział, to wyjątkowo długi,szczególnie niezwykle ważny rozdział, w którym analizuję 10 ofert napisanych specjalnie na potrzeby tej książki. Wiem, że wielu z czytelników tego poradnika sprzedaje właśnie na Allegro. Dlatego postanowiłem w prosty sposób opisać: jak sformatować aukcję w języku HTML. Tym zajmuje się właśnie trzeci rozdział. Jeśli przekonałem Cię w pełni do tego, by zainwestować w mój poradnik, to kup go jak najszybciej. Będziesz z niego naprawdę zadowolony. Pozdrawiam! Paweł Kowalski, autor Paweł Kowalski - zajmował się pisaniem tekstów sprzedażowych w firmach szkoleniowych i agencji reklamowej. Jest wielkim fanem sprawności, czyli wykorzystywania rozwiązań, które działają. Ma wykształcenie ekonomiczne. Książka "Zjedz Konkurencję" jest jego pierwszą publikacją.