Kolejna, i znów nadzwyczajnie napisana, książkamarka Stączka. Tym razem autor „wziął na warsztat” jeden z procesów umysłowych nad wyraz akcentujących ludzi w całym świecie przyrody a równocześnie nad wyraz trudny – kreatywność. Stączek nie tylko dostępnie tłumaczy, co współczesna psychologia o nim wie,pokazuje, jak go rozwijać. Ten funkcjonalny aspekt książki będzie niezwykle cenny dla każdej osoby, dla której twórcze myślenie jest podstawą aktywności zawodowej. A może nie tylko… Bo bez kreatywności trudno wyobrazić sobie satysfakcjonujące życie, nie tylko to mistrzowskie.
Marcin Rotkiewicz, „Polityka”
Marek Stączek w sposób solidny i uporządkowany przedstawia metody, dzięki którym organizacja może przejść od stadium rozwojowego „Pomysłowego Dobromira” do etapu, w którym mikro i makro innowacje spowodują skok wartości producenta. Autor Kreatywności podaje managerom i pracownikom konkretne narzędzia, dzięki którym kreatywność przestanie być świętem, a stanie się codziennością. Przedstawia, jak ważna jest rola środowiska sprzyjającego innowacjom, jak nad wyraz opłacalne jest stworzenie i rozwijanie takiego klimatu pracy.
Monika Lech, Dyrektor Pionu dane, Grupa Onet.pl S.A.
Książkęmarka Stączka otwiera intrygujące zadanie: „Kiedy wieje obszerny wiatr, większość ludzi szuka schronienia, a tylko niektórzy budują wiatraki” i rzeczywiście, autor w dalszej części swych rozważań podaje sposoby na budowanie. Dzieli się doświadczeniem związanym z rozwijaniem kreatywnego myślenia i przedsiębiorczego działania. Niebanalnym zabiegiem jest zaproszenie do dyskusji ludzi ze świata biznesu, sztuki, organizacji, nauki. Czytelnik niewątpliwie wyszuka sporo ergonomicznych pomysłów i inspiracji. Gorąco polecam!
Edyta Brykała, Dyrektor Zarządzająca Noble Concierge