Zdjęcia badania jakościowe w pedagogice. wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, AZ#B98BE70DEB/DL-ebwm/epub
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Badania jakościowe w pedagogice. wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, AZ#B98BE70DEB/DL-ebwm/epub (Wydawnictwo Naukowe PWN)
Do kupienia w: Marka: Wydawnictwo Naukowe PWN
65,55 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Badania jakościowe w pedagogice. Wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka Autorzy Danuta Urbaniak-Zając, Ewa Kos Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-17658-7...
Proponowany wporownywarce cen artykuł badania jakościowe w pedagogice. wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, AZ#B98BE70DEB/DL-ebwm/epub nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie wynoszącej 65,55 zł. Promocja ta jest efektem zbiorczego porównania wielu sklepów w bazie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788301176587
Autor
Danuta urbaniak-zając, ewa kos
Sprawdź promocyjne oferty na badania jakościowe w pedagogice. wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, AZ#B98BE70DEB/DL-ebwm/epub
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na badania jakościowe w pedagogice. wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, AZ#B98BE70DEB/DL-ebwm/epub jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
badania jakościowe w pedagogice. wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, AZ#B98BE70DEB/DL-ebwm/epub (sklep TaniaKsiazka.pl)
65,55 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat zmian cen i dostępności towaru zastosowane w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane praktycznie natychmiast.
Pełny opis produktu
Tytuł Badania jakościowe w pedagogice. Wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka Autorzy Danuta Urbaniak-Zając, Ewa Kos Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-17658-7 seria Wykłady z Pedagogiki Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 304 Format epub, mobi Spis treści Wprowadzenie (Danuta Urbaniak-Zając) 7 Rozdział 1. Jakościowa orientacja w badaniach pedagogicznych (Danuta Urbaniak-Zając) 19 1.1. Pozycja badań jakościowych w klasycznym modelu empirycznych badań pedagogicznych 19 1.2. Konsekwencje podporządkowania się nauk społecznych pozytywistycznemu modelowi nauki 32 1.3. Nieautonomiczność metody badawczej 39 1.4. W labiryncie badań jakościowych 47 1.4.1. Między naturalizmem a konstruktywizmem (konstrukcjonizmem) 54 1.4.2. Między opisem a uczestnictwem 62 1.4.3. Zakończenie 82 Rozdział 2. Wywiad narracyjny jako metoda badań empirycznych (Ewa Kos) 91 2.1. Teoretyczne założenia metody 91 2.1.1. Status narracji autobiograficznej 93 2.2. Sposób pozyskiwania materiału badawczego i metodyka interpretacji 98 2.2.1. Przebieg wywiadu narracyjnego – gromadzenie materiału empirycznego 98 2.2.2. Proces interpretacji informacji narracyjnych w koncepcji F. Schützego 104 Rozdział 3. Przykład interpretacji narracji z zastosowaniem metody F. Schützego („…ja nie bałam się robić w życiu tego, czego chcę, i nie bałam się chcieć…") (Ewa Kos) 117 3.1. Nawiązanie kontaktu z narratorką i przebieg wywiadu 119 3.1.1. „Zachęta" do opowiadania i jej ratyfikacja przez narratorkę 121 3.2. Charakterystyka etapów interpretacji narracji 123 Rozdział 4. Obiektywna hermeneutyka jako metodologia i metoda badań empirycznych (Danuta Urbaniak-Zając) 169 4.1. Geneza metody 169 4.2. Przedmiot zainteresowania obiektywnej hermeneutyki 174 4.2.1. Obiektywne struktury znaczenia i latentne struktury sensu 174 4.2.2. Tekst i protokół 184 4.3. Poznawczy status reguł budujących działania i struktur sensu i znaczenia 186 4.4. Autonomia życiowej praxis i struktura przypadku 190 4.5. Zasada uogólniania wyników badań – struktura przypadku jako dialektyka ogólności i szczególności 195 4.6. Metodyka interpretacji 198 4.6.1. Zasady obiektywno-hermeneutycznej interpretacji 199 4.6.2. Technika interpretacji – od opowiadanych historii do struktury przypadku 204 4.7. Krytyczne podsumowanie metodologii i metodyki obiektywnej hermeneutyki 210 Rozdział 5. Obraz zawodu pedagoga modelujący się u studentów kierunku pedagogika – przykład wykorzystania obiektywnej hermeneutyki (Danuta Urbaniak-Zając) 222 5.1. Sformułowanie problemu badawczego (określenie przypadku) 222 5.2. Ocena protokołu (umiejscowienie interakcji) 225 5.3. Budowanie historii i porządkowanie wariantów znaczeń (Lesarten) 227 5.4. Części (hipotezy) struktury przypadku 244 Uwagi końcowe 254 Załącznik. Transkrypcja prezentowanej narracji 258 Bibliografia 287 Indeks nazwisk 300
Parametry
ISBN
9788301176587
Autor
Danuta urbaniak-zając, ewa kos
Wydawnictwo
Wydawnictwo naukowe pwn
Ilość stron
228
Rok wydania
2013
Kategoria
E-booki
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wojciech U.
17.05.2024
Stwórz razem z innymi użytkownikami cudowną wspólnotę i podsyłaj opinie opinie i komentarze produktu
Jeśli udało Ci się skorzystać z pokazywanego produktu badania jakościowe w pedagogice. wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka, AZ#B98BE70DEB/DL-ebwm/epub podziel się z użytkownikami opinią. Powiedz jakie są Twoje z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie zadowalająca.