Wydanie 2009
format B5
stron 266
oprawa miękka
Publikacja koncentruje się na zachowaniach mimetycznych pań. Głównym celem badań przeprowadzonych poprzez autorkę było uchwycenie zacierającej się rzeczywistości wśród badanych kobiet. Dowodzi ona,aktualnie mass media posiadają ogromne znaczenie w kształtowaniu obrazu rzeczywistości, w tworzeniu ogólnie przyjętych norm i zasad. sprawnym medium jest telewizja ze względu na aktywne połączenie obrazu, dźwięku i ruchu, natomiast interesującą grupą odbiorców opisaną w książce są kobiety ze względu na zmieniającą się ich rolę społeczną i polityczną. Autorka, prezentując wyniki wywiadów z kobietami przedstawiającymi rozmaite style życia, przedstawia wpływ przekazów telewizyjnych na wybrane obszary życia kobiet. Z książki dowiadujemy się między innymi, w jaki sposób telewizja wpływa na życie kobiet, w jakich obszarach i czym jest uwarunkowany wpływ telewizji na zachowanie kobiety, lecz także jakie są preferencje telewizyjne kobiet, np. Jakie programy oglądają najchętniej i ile czasu spędzają przed telewizorem.