Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. W sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego, a także dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa
branżowego (Dz.U. 2019 poz. 991).
Celem podręcznika jest podanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności potrzebnych do organizacji rozmaitych spotkań biznesowych i konferencji w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co umożliwia szybkie i produktywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami, wskazując na najróżniejsze sposoby jej ergonomicznego użycia.
Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa, lecz także osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.