Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, iż w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - choćby najlepsze - mogą być niewystarczające, żeby pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. Szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - niewątpliwie gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" realnych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej poprzez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni też w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki. Tytuł Marketing usług zdrowotnych Autor Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381027779 ISBN 9788381027779 Kategoria Literatura, Marketing liczba stron 346 Format 235x165 mm Rok wydania 2023