Zdjęcia Philip kotler Principles of marketing, global edition
Biznes, ekonomia
Dostępność:Do kupienia
Principles of marketing, global edition (Philip Kotler)
Do kupienia w: Marka: Philip Kotler
399,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition żeby Kotler and Armstrong shows you...
Proponowany w naszejporownywarce cen artykuł Philip kotler Principles of marketing, global edition można kupić w TaniaKsiazka.pl w naprawdę znakomitej cenie 399,00 zł. Oferta ta jest wynikiem kompleksowego porównania ogromnej ilości sklepów internetowych.
Podstawowe cechy
ISBN
9781292449364
Sprawdź promocyjne oferty na Philip kotler Principles of marketing, global edition
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Philip kotler Principles of marketing, global edition jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Philip kotler Principles of marketing, global edition (sklep TaniaKsiazka.pl)
399,00 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o aktualnych cenach i dostępności towaru wykorzystane w naszym rankingu są indeksowane prawie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Master the key marketing challenges and see how you can develop meaningful connections with your customers. Principles of Marketing, global edition, 19th edition aby Kotler and Armstrong shows you how to create vibrant, interactive communities of consumers in today's fast-changing, increasingly...
Parametry
ISBN
9781292449364
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Philip Kotler
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Tomasz O.
05.11.2024
Każda przysłana opinia użytkownika jest dla nas istotna
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z prezentowanego produktu Philip kotler Principles of marketing, global edition podziel się z innymi recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.