"Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i powiększyć efektywność działania firmy.
W „Pięciu rozmiarach człowieka” autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką doradczą, dzielą się doświadczeniami i solidną wiedzą naukową. Tytułowe pięć wymiarów człowieka (temperament, osobowość, motywacja do pracy, kompetencje behawioralne, repertuar taktyk wpływu), ma spory wpływ na produktywność działania człowieka w pracy i nie tylko. Jeśli chcesz posiadać świadomość tego, na jakim stanowisku dana osoba się sprawdzi i spełni, w jaki sposób ją motywować i jak poprawić jakość pracy osób zatrudnionych już w organizacji, sięgnij po książkę i zdobądź unikatową wiedzę.
„Pięć wymiarów człowieka” obala mity motywacyjne i opisuje wpływ decyzji menadżerów na pracowników i firmę. To nie jest jednorazowa lektura, ale zbiór praktycznych i sprawdzonych wskazówek, do których warto wracać. Pakiet konkretów, rewelacyjnie zilustrowany trafnymi przykładami. Nad wyraz polecam.
dr Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu Grupa CCC
Zrozumieć ludzi w pracy i współpracy, w relacjach biznesowych i osobistych. Zrozumieć siebie i swoje drogi wsparcia i wpływu – jako lidera. Autorzy nie zawodzą nas, nie uwodzą, konfrontują z faktami i wiedzą płynącą z badań. To cenne, choć wymagające źródło, pragmatyczna podstawa doboru właściwych ludzi, zarządzania zespołami, relacjami i sobą, jako wspierającym sprawcą ich twórczych działań i osiągnięć. Solidnie POLECAM.
Jacek Santorski, dyrektor Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej
„Pięć wymiarów człowieka” to lektura dla menedżerów, chcących pogodzić realizację celów finansowych z prawidłowymi relacjami interpersonalnymi zarówno w samej firmie, jak i w kontaktach z jej otoczeniem zewnętrznym. Autorzy zgrabnie rozprawiają się też z wieloma mitami i uproszczeniami, rozpowszechnionymi w środowisku biznesowym.
prof. Dr. Dariusz Doliński, Uniwersytet SWPS
Rzadko zdarza się, by książkę popularnonaukową czytało się jak kryminał, thriller psychologiczny czy pasjonującą literaturę obyczajową. Autorzy są nieprzeciętnymi znawcami biznesu, bystrymi obserwatorami rzeczywistości i ludzkich zachowań, a ponadto perfekcyjnie piszą.
Gdybym miał wymyślić slogan reklamowy, napisałbym tak: Jedna książka, trzech autorów, pięć rozmiarów człowieka, siódmy cud świata!
Polecam serdecznie!
Tomasz Jachimek
Czasem starczy nieznaczna zmiana, czasem trzeba zmienić trochę więcej. Autorzy w swojej
bogatej w przykłady książce udowadniają,choćby najistotniej kompetentni menedżerowie
potrzebują wsparcia. Zanim jednak wykorzystamy realne możliwości rozwojowe, najpierw
musimy zobaczyć obszary, które należy ulepszyć. Ta książka bez dwóch zdań w tym pomoże.
Piotr Witwicki, redaktor naczelny Interia.pl, dziennikarz Polsatu"