Trwająca od kilkunastu lat rewolucja techniczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach przenośnych, mapach i w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało ponadto rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko adekwatnych narzędzi technicznychponadto nowego rodzaju wiedzy.
„Rewolucja z Marketing Automation" przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
· zbieraniu i przetwarzaniu pokaźnej ilości informacji nt. Użytkowników,
· dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
· automatyzacji procesów,
· ułatwianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co akcentuje książkę?
-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
-Aktualna i interesująca tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się intensywnie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
-funkcjonalny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się {pomocn|przydatn)ym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
po technologiach Marketing Automation.
-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
O AUTORZE:
Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.
Podtytuł: Jak wykorzystać potencjał Big Data
ISBN: 9788301187415
Kod paskowy: 9788301187415
Autorzy: Błażewicz Grzegorz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
Liczba stron: 186
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.32
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka