Zdjęcia Neuromarketing w Internecie

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Neuromarketing w Internecie (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
45,51 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...

Prezentowany artykuł Neuromarketing w Internecie możesz kupić w TaniaKsiazka.pl w interesującej cenie 45,51 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczego porównania wielu hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788382204476

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Neuromarketing w Internecie

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Neuromarketing w Internecie jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Neuromarketing w Internecie (sklep TaniaKsiazka.pl)

45,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje o dostępności produktów i aktualnych cenach wykorzystane w rankingu są pobierane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu

Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing.

To nauka zezwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu, a także informacje z różnych dyscyplin nauki, m.in.

badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.Publikacja w sposób funkcjonalny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy nurt marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.Z tej książki dowiesz się:-- jak wykorzystać neuromarketing w e-commerce;-- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;-- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;-- na jakie charakterystyczne bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;-- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;-- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Tytuł Neuromarketing w Internecie Autorzy Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego EAN 9788382204476 ISBN 9788382204476 Kategoria Literatura, Ekonomia ilość stron 226 Format 240x170x18 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Parametry

ISBN

9788382204476

Oprawa

Miękka

Autor

Benjamin fischer, joanna rode, ralf pispers

Wydawnictwo

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

Ilość stron

226

Rok wydania

2021

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Agnieszka F.
Agnieszka F.
20.05.2024
Nadesłana opinia / recenzja może pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli miałeś okazję korzystać z oferowanego produktu Neuromarketing w Internecie podziel się z użytkownikami swoją opinią lub recenzją. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu produktu oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie satysfakcjonująca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego System zintegrowanego planowania rozwoju.. Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania....
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - trębska joanna - książka
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Influencer marketing
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Kapitał regionalny a zarządzanie innowacyjnym rozwojem regionu
"Ze względu na bezustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem prekursorskich rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki...
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Rodzina i praca w warunkach kryzysu
Do sklepu Szczegóły

Rodzina i praca w warunkach kryzysu

45,82 zł
Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Neuromarketing w Internecie
Do sklepu Szczegóły

Neuromarketing w Internecie

45,51 zł
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym
Do sklepu Szczegóły

Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym

30,00 zł
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wskazać trzy...
Rekomendacja
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Projekty offshoringowe w usługach biznesowych
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Liderki gospodarki społecznej Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Controlling działań marketingowych
Do sklepu Szczegóły

Controlling działań marketingowych

39,63 zł
"dobrze przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także konkretną...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej...
Rekomendacja
Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego The best practice of marketing management in
Do sklepu Szczegóły

The best practice of marketing management in

41,59 zł
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego i przykładów ich implementacji...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 800 x 420 mm, szary/orzech
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy niski długi SOLID, 1800 x 400 x 1075 mm, orzech
detale praktyczne Linia mebli Solid znajduje wykorzystanie na ogół w nowoczesnych wnętrzach, w których wyróżniać się będzie jej proste i...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/buk
produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO GRAY, 740 x 400 x 420 mm, szary/orzech
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...
Rekomendacja
Governance. Wybór tekstów klasycznych
Do sklepu Szczegóły

Governance. Wybór tekstów klasycznych

37,01 zł
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
Rekomendacja
Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek
Do sklepu Szczegóły

Zasady rachunkowości finansowej Bożena Padurek

56,39 zł
\nZasady rachunkowości finansowej - Bożena Padurek\n
Rekomendacja
Zdumiewająca siła przetrwania
Do sklepu Szczegóły

Zdumiewająca siła przetrwania

19,95 zł
Poradnik "Zdumiewająca siła przetrwania" asygnowany jest wszystkim, którzy większość czasu w pracy - i nie tylko - spędzają w pozycji siedzącej,...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, wiśnia
stworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WHITE, 740 x 400 x 420 mm, biały
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, orzech
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
Rekomendacja
Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
Do sklepu Szczegóły

Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

774,90 zł
wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35...