Zdjęcia Meunier-fitzhugh, kenneth le; douglas, tony Marketing: a very short introduction
Biznes, ekonomia
Dostępność:Brak produktu
Marketing: a very short introduction (Meunier-FitzHugh, Kenneth Le; Douglas, Tony)
Marka: Meunier-FitzHugh, Kenneth Le; Douglas, Tony
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Podstawowe cechy
ISBN
0198827334
Sprawdź promocyjne oferty na Meunier-fitzhugh, kenneth le; douglas, tony Marketing: a very short introduction
Informacje o obowiązujących cenach i dostępności produktu zastosowane w powyższym rankingu zczytywane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Parametry
ISBN
0198827334
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Meunier-FitzHugh, Kenneth Le; Douglas, Tony
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Mariusz T.
01.06.2024
Każda nadesłana opinia klienta jest dla nas niesamowicie ważna
Jeśli udało Ci się skorzystać z prezentowanego Meunier-fitzhugh, kenneth le; douglas, tony Marketing: a very short introduction podziel się z nami swoją subiektywną recenzją lub opinią. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z użytkoania, czy nie żałujesz zakupu oraz czy relacja jakość / cena jest na satysfakcjonującym poziomie.
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...