Zdjęcia Wer pinnt gewinnt. Pinterest als Instrument im Online-Marketing Seeger, Christof
Biznes, ekonomia
Dostępność:Brak produktu
Wer pinnt gewinnt. Pinterest als Instrument im Online-Marketing (Seeger, Christof)
Marka: Seeger, Christof
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Podstawowe cechy
ISBN
3825254151
Sprawdź promocyjne oferty na Wer pinnt gewinnt. Pinterest als Instrument im Online-Marketing Seeger, Christof
Informacje na temat aktualnych cen i dostępności towaru wykorzystane w naszej klasyfikacji są indeksowane prawie bez opóźnień.
Pełny opis produktu
Parametry
ISBN
3825254151
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Seeger, Christof
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesław M.
20.05.2024
Każda opublikowana opinia użytkownika jest dla nas bardzo ważna
Jeżeli tylko miałeś okoliczność korzystać z prezentowanego Wer pinnt gewinnt. Pinterest als Instrument im Online-Marketing Seeger, Christof prześlij do nas opinię lub recenzję. Powiedz jakie są Twoje odczucia ze stosowania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...