Z przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz dużego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym potencjału polskich przedsiębiorstw.
Kwalifikacje, połączone z wiarą we własne siły, posiadają zatem decydujące znaczenie w podejmowaniu działań w zakresie internacjonalizacji. Niniejsza monografia nie jest popularnonaukowym zbiorem jedynie stosownych reguł i wskazówek, jak zarządzać firmą, żeby osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej.
Gdyby uprawianie biznesu polegało jedynie na używaniu się do wytycznych teoretyków, byłoby być może mniej wolne od frustracji i upadłości, lecz prawdopodobnie nie przyniosłoby spektakularnych rozwiązań, zezwalających zarabiać pieniądze wbrew głoszonym regułom, i nie odkryto żeby zbyt wielu nowych obszarów dla ludzkiej aktywności gospodarczej.
Jaka jest więc ostateczna, najmocniejsza puenta prowadzonych w niniejszej książce rozważań$2440 Pokornie zgłębiaj teorię internacjonalizacji i zarządzania międzynarodowego, ucz się od najkorzystniejszych w biznesie, lecz nie myśl, że sukces jest przypisany tylko im.
Wszystko zależy od Twoich umiejętności, wiedzy, determinacji i entuzjazmu. Biznes nie musi być lokalny, bo od stuleci nie uznaje granic za barierę. Książka jest dedykowana dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i wszystkich osób zainteresowanych motywem zarządzania międzynarodowego.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.