Tytuł Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar Autor Katarzyna Wojtaszczyk Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN...
Proponowany wporownywarce cen produkt Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249 można kupić w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 17,62 zł. Promocja ta jest wynikiem zbiorczego porównania kilkuset hurtowni oraz sklepów w internecie.
Podstawowe cechy
ISBN
9788375257472
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Informacje o cenach i dostępności towaru wykorzystane w prezentowanym rankingu są indeksowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar Autor Katarzyna Wojtaszczyk Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7525-747-2 Rok wydania 2012 Łódź Wydanie 1 ilość stron 252 Format pdf Spis treści Wstęp 5
Część I. Uwarunkowania employer branding 11
Rozdział 1. Zewnętrzne determinanty rozwoju koncepcji employer branding 13 1.1 Przemiany demograficzne 14 1.2 Pokolenie Y i jego wymagania wobec pracy 21 1.3 Wojna o talenty 33
Rozdział 2. Employer branding w kontekście ewolucji nauki o zarządzaniu i przeobrażeń w środku organizacji 47 2.1. Tożsamość organizacji podstawą budowy employer brand 48 2.2. Zmiany w podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi 53 2.3. Marka i siła jej oddziaływania 65
Część II. Zarządzanie marką pracodawcy 75
Rozdział 3. Istota employer branding 77 3.1. Cele i pojęcie employer branding 78 3.2. Pracodawca z wyboru jako organizacja z silną marką 89 3.3. Skala zastosowania employer branding w praktyce gospodarczej 98
Rozdział 4. Funkcje i narzędzia employer branding 105 4.1. Planowanie i organizowanie działań w obszarze employer branding 105 4.2. Angażowanie pracowników w budowanie marki–employee branding 114 4.3. Kontrola siły employer brand 122 4.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi instrumentem umacniania employer brand 134
Część III. Pomiar siły employer brand 149
Rozdział 5. Wizerunek producenta pracodawcy działającego na polskim rynku i moc jego oddziaływania 151 5.1. Koncepcja badań własnych i metodologia badawcza 152 5.2. Badani o swoich pracodawcach 162 5.3. Lojalnościowe postawy i zachowania pracowników jako pochodna wizerunku employer brand 179
Rozdział 6. Praktyka employer branding 187 6.1. Propozycja wartości dla pracownika i stopień zaspokojenia pragnień wobec pracy 187 6.2. Employee branding w organizacjach zatrudniających respondentów 195 6.3. Wizerunek employer brand i wybrane narzędzia zarządzania marką a przywiązanie do pracodawcy 200 6.4. Wnioski z badań 208
Zakończenie 213 Bibliografia 219 Netografia 233 Spis tabel 237 Spis rysunków 241 Aneks. Kwestionariusz ankiety zastosowanej w badaniach własnych 243 Od Redakcji 251
Parametry
ISBN
9788375257472
Oprawa
Miękka
Autor
Wojtaszczyk katarzyna
Wydawnictwo
Wuł – uniwersytet łódzki
Ilość stron
252
Rok wydania
2012
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Uniwersytetu Łódzkiego
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Eugeniusz S.
05.11.2024
Utwórz z innymi znakomitą zbiorowość i podsyłaj opinie recenzje i opinie produktu
Jeżeli tylko miałeś okazję korzystać z pokazywanego produktu Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy. Uwarunkowania, procesy, pomiar, 202249 prześlij nam recenzję i opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie wystarczająca.