Zdjęcia HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article Marketing Myopia, by Theodore Levitt) Clayton Christensen
Biznes, ekonomia
Dostępność:Brak produktu
HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article Marketing Myopia, by Theodore Levitt) (Clayton Christensen)
Marka: Clayton Christensen
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships with profitable customers, distinguish your offeri
Podstawowe cechy
ISBN
9781422189887
Sprawdź promocyjne oferty na HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article Marketing Myopia, by Theodore Levitt) Clayton Christensen
Informacje o dostępności produktów i zmianach cen użyte w zestawieniu są synchronizowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships with profitable customers, distinguish your offeri
Parametry
ISBN
9781422189887
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Clayton Christensen
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Jan R.
01.06.2024
Podesłane opinie produktu Clayton Christensen pomogą ułatwić decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś okazję skorzystać z prezentowanego HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article Marketing Myopia, by Theodore Levitt) Clayton Christensen podziel się z użytkownikami swoją subiektywną recenzją i opinią. Wskaż jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie dobra.
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...