Zdjęcia Stakeholder- vs. kundenorientiertes Marketing Burris, Andrea; Schad, Anna
Biznes, ekonomia
Dostępność:Brak produktu
Stakeholder- vs. kundenorientiertes Marketing (Burris, Andrea; Schad, Anna)
Marka: Burris, Andrea; Schad, Anna
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Podstawowe cechy
ISBN
3668979014
Sprawdź promocyjne oferty na Stakeholder- vs. kundenorientiertes Marketing Burris, Andrea; Schad, Anna
Dane o cenach i dostępności towaru wykorzystane w powyższym rankingu synchronizowane są prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Parametry
ISBN
3668979014
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Burris, Andrea; Schad, Anna
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Urszula P.
01.06.2024
Czy możesz przesłać nam opinię i recenzję o produkcie **producer
Jeśli udało Ci się korzystać z prezentowanego produktu Stakeholder- vs. kundenorientiertes Marketing Burris, Andrea; Schad, Anna podeślij do nas swoją recenzję i opinię. Wskaż jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy możesz zarekomendować produkt, a także czy relacja cena / jakość jest wystarczająca.
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...