Zdjęcia Marketingforschung und erfolgskontrolle von kunden-werben-kunden-kampagnen marki Strahwald, stefan
Biznes, ekonomia
Dostępność:Brak produktu
Marketingforschung und erfolgskontrolle von kunden-werben-kunden-kampagnen (Strahwald, Stefan)
Marka: Strahwald, Stefan
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Podstawowe cechy
ISBN
3638649822
Sprawdź promocyjne oferty na Marketingforschung und erfolgskontrolle von kunden-werben-kunden-kampagnen marki Strahwald, stefan
Dane o dostępności i cenach zastosowane w prezentowanej klasyfikacji są synchronizowane prawie natychmiast.
Pełny opis produktu
Parametry
ISBN
3638649822
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
Strahwald, Stefan
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Monika C.
20.05.2024
Nadesłana recenzja / opinia produktu ułatwic decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeśli miałeś okazję korzystać z proponowanego Marketingforschung und erfolgskontrolle von kunden-werben-kunden-kampagnen marki Strahwald, stefan prześlij do nas swoją recenzję lub opinię. Napisz jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja cena / jakość jest na dobrym poziomie.
Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
tworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...