Dowiedz się, w jaki sposób:
definiować zapotrzebowania rynkowe;
stawiać sobie i firmie realne cele;
mapować, planować i wdrażać procesy;
pracować nad wydajną komunikacją w organizacji;
być elastycznym w czasach kryzysu.
Każda producent, zanim zbuduje pozycję rynkową i osiągnie sukces, musi przejść przez poszczególne etapy rozwoju i zmierzyć się z przeszkodami, które pojawią się na jej drodze. Dotyczy to każdej organizacji niezależnie od branży, w której działa.
Dziś, gdy potwierdzone oszczędności, jakie firma SMART Project zapewniła swym klientom, sięgają niemal miliarda złotych, historia opowiedziana poprzez jej właścicieli może być inspiracją dla innych start-upów. Lektura książki założycieli SMART Project może pomóc przedsiębiorcom uniknąć wielu pułapek na wyboistej drodze do osiągniecia sukcesu.
Autorzy książki postanowili prześledzić historię budowania swojej producenta i na jej przykładzie znaleźć strategiczne komponenty i przełomowe momenty, które decydują o tym, iż dany biznes będzie miał szansę powodzenia albo nie. Bo choć SMART Project zajmuje się na co dzień zwiększaniem rentowności innych przedsiębiorstw przez poprawę skuteczności procesów biznesowych, produkcji i łańcuchów dostaw, problemy, z którymi zetknęli się właściciele, są uniwersalne.
Książka „Historia pewnego start-upu" będzie niezwykle pomocna wszystkim tym, którzy są na początkowym etapie rozwoju producenta i potrzebują wskazówek, jaką drogą podążać, by zminimalizować liczbę błędów, które mogą popełnić.
Jeśli jesteś:
- aspirującym przedsiębiorcą
- właścicielem producenta
- dyrektorem produkcji
- dyrektorem magazynu
- planistą
…ta książka jest właśnie dla Ciebie!
AUTORZY:
WOJCIECH ROKICKI
Jest współzałożycielem SMART Project. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu programów usprawnień metodologiami DMAIC, 6-sigma, PMBOK i Lean i w zarządzaniu złożonymi projektami. Atesty: Black Belt, CPIM i Project Management Professional.
Wiedzę zdobytą w trakcie studiów na polskich i zagranicznych uczelniach oraz doświadczenie z realizacji wielu międzynarodowych projektów wykorzystuje w budowaniu własnej producenta i wspieraniu rozwoju przedsiębiorstw różnorodnej wielkości.
Zajmuje się promowaniem najlepszych praktyk biznesowych, m.in. Jako członek Komisji Rewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów.
„Historia pewnego start-upu" to kolejna pozycja na liście książek, których jest autorem. Wcześniejsza „Logistyka. Casebook" osiągnęła status bestsellera w swojej kategorii.
RADOSŁAW ŚLIWKA
Jest współzałożycielem SMART Project. Specjalizuje się w definiowaniu i wdrażaniu programów usprawnień, które rozszerzają sprawność i rentowność organizacji. W swej działalności skupia się na łączeniu aspektu angażowania pracowników w zmianę z użyciem nowych technice.
Jest autorem funkcjonalnego doktoratu i wielu książek, m.in.: „Inventory Management Fundamentals", „Decyzje logistyczne z Excelem" i bestselleru „Logistyka Casebook",
Jako praktyk, poza działalnością biznesową, wspiera przedsiębiorców, pełniąc funkcję członka Prezydium Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej.