Zdjęcia Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Audiobooki
Dostępność:Do kupienia
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Do kupienia w:
34,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Stwórz automatyczną maszynę marketingową! dopasowanie artykułu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom adekwatny wybór narzędzi, czyli jak przekazać...
Proponowany wporownywarce cen towar Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone kupisz w Empik w niezwykle atrakcyjnej cenie 34,99 zł. Oferta ta jest efektem kompleksowego porównania wielu sklepów oraz hurtowni w internecie.
Podstawowe cechy
Autor
Holiday ryan
Wydawnictwo
Onepress
Sprawdź promocyjne oferty na Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (sklep Empik)
34,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności i aktualnych cenach wykorzystane w powyższym rankingu zczytywane są niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Stwórz automatyczną maszynę marketingową! dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom stosowny dobór narzędzi, czyli jak przekazać...
Parametry
Autor
Holiday ryan
Wydawnictwo
Onepress
Tematyka
Biznes i ekonomia
Kategoria
Audiobooki
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Franciszek B.
30.05.2024
Wysłana przez Ciebie opinia produktu pomoże innym odwiedzającym
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z produktu Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone podziel się z użytkownikami opinią. Podaj jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu produktu, a także czy relacja ceny do jakości jest wystarczająca.