Skuteczny marketing to warunek sukcesu kancelarii prawnej. Banał? Oczywiście, iż tak. Teraz. Bo jeszcze kilka lat temu wielu prawnikom aktywne wychodzenie do klienta nie wydawało się konieczne. Kontakty, polecenia — tak.
Promocja, na dodatek internetowa? Niekoniecznie. Dziś wszystko się zmieniło. Blog, na którym ekspert tłumaczy laikom zawiłości tematu, doradza, co należy zrobić w danej sytuacji, bazując na własnej wiedzy i własnym doświadczeniu, to dziś jeden z najskuteczniejszych kanałów budowania firmy i pozyskiwania klientów.
Do kogo zwrócę się w obliczu problemu prawnego, jeśli nie do prawnika, którego znam z imienia, nazwiska i cotygodniowego artykułu, który dostaję na skrzynkę mailową? żeby jednak blog stał się Twoim sprzymierzeńcem, musi być prowadzony profesjonalnie i komunikatywnie.
Jak równocześnie spełniać oba wymogi? Korzystając ze sprawdzonych wzorców! Niniejszy poradnik to efekt wielu lat doświadczeń blogerskich autora. Zadaniem tej książki jest przygotować Cię do działania tak, byś mógł z sukcesem wykorzystywać swój prawniczy blog do budowania pozycji Twojej kancelarii na konkurencyjnym rynku.
Publikacja ta skierowana jest przeważnie do adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych i rzeczników patentowych. 'Pamiętnik Adwokata to swoista encyklopedia wiedzy na temat prawniczego bloga, co czyni z niego lekturę absolutnie obowiązkową dla wszystkich prawników, którzy zamierzają pisać lub już piszą owe dzienniki.
Pamiętnik jest godny polecenia także ze względu na autora, Rafała Chmielewskiego, nie ma bowiem w moim przekonaniu aktualnie w Polsce osoby lepiej znającej się na tematyce bloga prawniczego. To bezdyskusyjny „must-read".' Łukasz Chmielniak, adwokat, autor bloga www.bialekolnierzyki.com.pl 'Pamiętnik Adwokata w sposób wyczerpujący odpowiada na pytanie, jak skutecznie i sprawnie założyć i poprowadzić bloga prawniczego.
Rafał Chmielewski w swej książce świetnie przybliża wszystkie niuanse tej trudnej i równocześnie niebanalnej formy komunikacji, odwołując się do własnych, wieloletnich doświadczeń. Osoba autora — znającego temat od podszewki — zagwarantuje wysoki poziom merytoryczny książki.
Gorąco polecam!' Monika Markisz, radca prawny i doradca podatkowy, autorka bloga www.podatki-dla-prawnika.pl 'Nie jest sztuką blog założyć. Sztuką jest zrozumieć, jak on działa. Co zrobić, żeby czytelnik cię polubił i obdarzył swoim zaufaniem.
Od tego miejsca tylko krok do tego, aby czytelnik zechciał być twoim klientem. Tą bezcenną wiedzą Rafał Chmielewski dzieli się w Pamiętniku Adwokata. To pozycja obowiązkowa dla każdej postępowej kancelarii.' Mikołaj Lech, rzecznik patentowy, autor bloga www.znakitowarowe-blog.pl