Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najkorzystniejszej pracy. Menedżerowie, którzy generujeją satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie powiększając sprawność, a także jakość.
W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 przystępnych do opanowania i efektywnych metod powiększenia wydajności jednocześnie pojedynczych osób, jak i zespołów.
Wyjawia, jak: wyzwalać pasję pracowników w realizowaniu przydzielonych im zadań stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a równocześnie przynależności do zespołu ograniczać obawę przed porażką i powiększać pragnienie podejmowania się zadań usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego zapewniać opinię zwrotną konieczną do osiągnięcia sukcesu I dużo więcej!
Brian Tracy jest jednym z najlepszych mistrzowskich mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, oznajmiające i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.