Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, iż podwładni unikają skomplikowanych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, iż nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader niejednokrotnie problemem są takie sprawy jak występowanie (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające pachnidła koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W efekcie rośnie ilość osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane.
Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych poprzez najróżniejszych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój znakomity pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z różnorodnych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi albo ze współpracownikami z działu. Atrakcyjne ujęcie tematu i duża dawka humoru powodują, że to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i nad wyraz inspirująca!
Jak prowadzić nieprzystępne rozmowy, gdy: