Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najkorzystniejszej pracy. Menedżerowie, którzy generujeją satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, równocześnie rozszerzając produktywność, a także jakość. W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, przedstawia 21 nietrudnych do opanowania i sprawnych metod rozszerzenia wydajności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak: wyzwalać pasję pracowników w realizowaniu przydzielonych im zadań stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu ograniczać obawę przed porażką i zwiększać pragnienie podejmowania się zadań likwidować przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego zapewniać opinię zwrotną potrzebną do osiągnięcia sukcesu I dużo więcej!