David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najszczególniej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić obszerniejsze sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne świeże wymagania, a zarazem formuje świeże okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten szczególnie potrzebny podręcznik, w którym ukazuje elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu" cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych, a także zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają funkcjonalne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
• ZACHOWANIE SIĘ producenta W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
• ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
• TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
• TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
• ZALEŻNOŚCI pomiędzy MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
• OKIEŁZNANIE MOCY technice TWÓRCZYCH
• PRZYDATNOŚĆ wielkiCH ZBIORÓW danych
• INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age
ISBN: 9788321350660
Kod paskowy: 9788321350660
Autorzy: Young Miles
Tłumaczenie: Zagrodzki Michał
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20027
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 288
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.1
Format: 24.9x18.3
Głębokość (mm): 22
Waga: 1.008
Język oryginału: angielski
Języki: polski, angielski
Grupa towarowa: Książka