Zdjęcia Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji

Polityka, publicystyka, eseje

Dostępność: Do kupienia

Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji (Barańska Marzena)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Barańska Marzena
46,03 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Z uwagi na zmiany dokonujące się w jurysdykcji krajowej stan prawnych regulacji omówionych w pracy zakreślono na dzień 31 grudnia 2011 r.Rozdział pierwszy poświęcony został zagadnieniom polityki...

Proponowany towar Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji nabędziesz w TaniaKsiazka.pl w świetnej cenie 46,03 zł. Promocja ta jest rezultatem dogłębnej analizy kilkuset hurtowni i sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788362907243

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji (sklep TaniaKsiazka.pl)

46,03 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o dostępności produktów i obowiązujących cenach zastosowane w rankingu są synchronizowane praktycznie bez opóźnień.

Pełny opis produktu

Z uwagi na zmiany dokonujące się w jurysdykcji krajowej stan prawnych regulacji omówionych w pracy zakreślono na dzień 31 grudnia 2011 r.Rozdział pierwszy poświęcony został zagadnieniom polityki regulacji reklamy w Polsce.W rozdziale drugim, dotyczącym handlowego przekazu audiowizualnego, szczególną uwagę zwrócono na rolę reklamy w działaniach marketingowych, politykę sytuowania reklamy jako przekazu audiowizualnego (jednocześnie w regulacjach europejskich, jak i polskich), a także audiowizualną formę reklamy, a także wpływ polityki medialnej. W kolejnym rozdziale podjęto problematykę postrzegania reklamy z punktu widzenia polityki dbałości o uczciwość konkurencji na rynku.Rozdział czwarty traktuje o polityce użytkowania zakazów reklamy w stosunku do produktów i usług sensytywnych, a więc wyrobów tytoniowych, alkoholu, a także gier hazardowych. W rozdziale piątym podjęto ważki problem granic reklamowych prezentacji wyrobów leczniczych i kosmetycznych.Treść rozdziału szóstego stanowią rozważania dotyczące żywności i żywienia jako przedmiotu regulacji reklamy.W kolejnym rozdziale zajęto się problematyką polityki służącej dobieraniu działań regulacyjnych państwa w odniesieniu do reklamy poprzez działania samoregulacyjne.W ostatnim rozdziale podjęto problematykę prowadzonej w polskiej telewizji polityki w zakresie działalności reklamowej.

Parametry

ISBN

9788362907243

Oprawa

Miękka

Kategoria

Polityka, publicystyka, eseje

Producent

Barańska Marzena

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Jadwiga M.
Jadwiga M.
03.01.2025
Każda przesłana opinia klienta ma dla naszych odwiedzających wielkie znaczenie
Jeżeli tylko miałeś okoliczność skorzystać z oferowanego produktu Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji prześlij nam recenzję i opinię. Zaakcentuj jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja cena / jakość jest dobra.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Barańska Marzena Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji
Do sklepu Szczegóły

Polityka ograniczania reklamy w polskiej telewizji

46,03 zł
Z uwagi na zmiany dokonujące się w jurysdykcji krajowej stan prawnych regulacji omówionych w pracy zakreślono na dzień 31 grudnia 2011 r.Rozdział...
Wybrane dla Ciebie
Wzmocniona współpraca w Unii Europejskiej
Do sklepu Szczegóły

Wzmocniona współpraca w Unii Europejskiej

26,93 zł
Autorka definiuje istotę zjawiska jakim jest usztywniona współpraca, a definicja ta stanowi podstawowy komponent hipotezy badawczej rozprawy....
Nowa turcja Aspra
Do sklepu Szczegóły

Nowa turcja Aspra

46,55 zł
Na tom składają się: 1. Adam Szymański / "Główne przeszkody w procesie demokratyzacji Turcji" 2. Maciej Herbut / "Rządy AKP – kontynuacja...
Kaczmarek emilia Gorzka pigułka. etyka i biopolityka w branży farmaceutycznej
Tytuł Gorzka pigułka. Etyka i biopolityka w branży farmaceutycznej Autor Emilia Kaczmarek Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-65390-48-6...
Oficyna wydawnicza przybylik& 100 najbiedniejszych polaków
„dużo reportaży Wojtka Markiewicza weszło już do historii polskiego dziennikarstwa. Fenomen Wojtkowego pisarstwa polega na niebywałym słuchu...
OSOBLIWE SKUTKI MAŁŻEŃSTWA
Do sklepu Szczegóły

OSOBLIWE SKUTKI MAŁŻEŃSTWA

16,88 zł
,,Książka Ewy Kiedio to pociągająca eseistyczna medytacja o sakramencie małżeństwa. Pociągająca - bo gdy się ją czyta, to aż się chce żenić,...
Elipsa dom wydawniczy Polska polityka społeczna wobec starzenia się ludności w latach 1971-2013
Wyzwaniem o charakterze wręcz cywilizacyjnym jest dla Polski, podobnie jak dla wielu innych krajów, proces starzenia się ludności i jego...
Zmiana polityki rozszerzania Unii Europejskiej
Do sklepu Szczegóły

Zmiana polityki rozszerzania Unii Europejskiej

46,55 zł
rozszerzanie Unii Europejskiej należy do głównych procesów integracji europejskiej. Polityka UE w tej dziedzinie - do niedawna jeden z najistotniej...
Elipsa Normatywna potęga unii europejskiej w obliczu umiędzynarodowionych konfliktów wewnętrznych
Publikacja jest autorską próbą weryfikacji teoretycznej koncepcji roli Unii Europejskiej w stosunkach międzynarodowych jako potęgi normatywnej....
Ciarkowski błażej Bolesław kardaszewski
Do sklepu Szczegóły

Ciarkowski błażej Bolesław kardaszewski

11,71 zł
„Książka Błażeja Ciarkowskiego to napisana prawidłowym, żywym językiem opowieść o architekcie zmagającym się z ograniczeniami «realnego...
Elipsa dom wydawniczy Przywództwo etyka polityka
Do sklepu Szczegóły

Elipsa dom wydawniczy Przywództwo etyka polityka

26,60 zł
W opracowaniu redagowanym przez Ewę Marię Marciniak i Jerzego Szczupaczyńskiego teoretyczną refleksję nad przywództwem politycznym uzupełniają...
Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza. nowe wyzwania i możliwości. tom 47 Cedewu
szybkie i gwałtowne zmiany jakie dokonują się w dzisiejszym świecie, zwykle w zakresie gospodarki, wywołują potrzebę, z jednej strony -...
Robinson ken, aronica lou Kreatywne szkoły - wysyłka od 3,99
W Stanach Zjednoczonych premiera książki odbyła się 21 kwietnia, od tego czasu tytuł utrzymuje się na 1 miejscu najlepiej sprzedających...