Zdjęcia Lid publishing Corporate social responsibility is not public relations
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
Corporate social responsibility is not public relations (LID Publishing)
Do kupienia w: Marka: LID Publishing
60,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Research shows that CSR improves long-term business performance and that consumers prefer to patronise organizations with strong histories of social responsibility. Customers and employees are...
Prezentowany wporownywarce artykuł Lid publishing Corporate social responsibility is not public relations nabędziesz w Libristo.pl w naprawdę świetnej cenie 60,99 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowego porównania setek sklepów oraz hurtowni online.
Podstawowe cechy
ISBN
9781911671428
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na Lid publishing Corporate social responsibility is not public relations
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Lid publishing Corporate social responsibility is not public relations jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Lid publishing Corporate social responsibility is not public relations (sklep Libristo.pl)
60,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Dane o dostępności i obowiązujących cenach zastosowane w naszym zestawieniu zczytywane są w zasadzie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Research shows that CSR improves long-term business performance and that consumers prefer to patronise organizations with strong histories of social responsibility. Customers and employees are speaking with their values as well as their wallets! But consumers especially are sensitive to empty promises and want brands to be committed to the planet, sustainability and other social issues. This book argues that trust is at stake for every organization and is the reason why communications strategies must respond authentically. If you cant be authentic about social initiatives, then dont do it because CSR is not a publicity tool! Yet some see the relationship as nothing but a marketing trick - an organizations blatant self-promotion. This book will define the real role of PR in CSR and what that relationship should be.
Parametry
ISBN
9781911671428
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Rok wydania
2021
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
LID Publishing
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Wiesława K.
23.11.2024
Czy możesz podać nam opinię na temat produktu **producer
Jeśli tylko udało Ci się skorzystać z proponowanego Lid publishing Corporate social responsibility is not public relations wyślij swoją subiektywną opinię i ocenę. Wskaż jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy nie żałujesz zakupu, a także czy relacja jakości do ceny jest dla Ciebie wystarczająca.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...