Zdjęcia The media and modernity: a social theory of the media marki Stanford univ pr
Literatura obcojęzyczna
Dostępność:Do kupienia
The media and modernity: a social theory of the media (Stanford Univ Pr)
Do kupienia w: Marka: Stanford Univ Pr
117,29 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
What role have communication media played in the formation of modern societies? How should we understand the social impact of new forms of communication and information diffusion, from the advent...
Proponowany produkt The media and modernity: a social theory of the media marki Stanford univ pr możesz nabyć w Libristo.pl w naprawdę znakomitej cenie 117,29 zł. Promocja ta jest wynikiem szerokiej analizy kilkuset sklepów oraz hurtowni w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9780804726795
Oprawa
Miękka
Sprawdź promocyjne oferty na The media and modernity: a social theory of the media marki Stanford univ pr
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na The media and modernity: a social theory of the media marki Stanford univ pr jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
The media and modernity: a social theory of the media marki Stanford univ pr (sklep Libristo.pl)
117,29 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i aktualnych cenach zastosowane w rankingu są pobierane praktycznie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
What role have communication media played in the formation of modern societies? How should we understand the social impact of new forms of communication and information diffusion, from the advent of printing in fifteenth-century Europe to the expansion
Parametry
ISBN
9780804726795
Oprawa
Miękka
Ilość stron
324
Rok wydania
1995
Kategoria
Literatura obcojęzyczna
Producent
Stanford Univ Pr
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Michał L.
23.11.2024
Przesłane przez konsumentów recenzje / opinie produktu Stanford Univ Pr mogą ułatwić decyzję zakupową innym klientom
Jeżeli udało Ci się skorzystać z oferowanego The media and modernity: a social theory of the media marki Stanford univ pr podziel się z nami opinią. Wskaż jakie są Twoje ze stosowania, czy możesz polecić produkt, a także czy relacja ceny do jakości jest na satysfakcjonującym poziomie.
Каждый человек мечтает обрести счастье. Но порой эта мечта так никогда и не воплощается в жизнь. Нам постоянно мешают какие-то внешние обстоятельства,...