Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać! Jak nieraz wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje wymagania? iż ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział najkorzystniejsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, iż każda marka powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej, że to wcale nie jest takie niełatwe.
To przekonanie leży u podstaw legendarnej obsługi klienta. Legendarna obsługa klienta nie jest ani niezrównanym wzorem, ani tym bardziej mitem. Jest strategią polegającą na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomocy wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym.
użyteczne i szczegółowe omówienie tej strategii wyszukasz właśnie w tej książce. Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w obfitym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu.
Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który namawia swych podopiecznych, aby fundamentem ich pracy stały się elementy modelu ICARE: perfekcyjna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywę.
Sieć Ferguson’s, w której pracuje Kelsey, bez dwóch zdań nie słynie z prawidłowej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, iż zmiana kultury organizacji nie jest przystępna, ale Kelsey dowiaduje się także, iż jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, aniżeli mogłoby się wydawać.
Legendarna obsługa klienta pełna jest wskazówek, przykładów i funkcjonalnych podpowiedzi, jak wytwarzać trwałą kulturę organizacyjną, gwarantującą rewelacyjną obsługę swoim klientom każdego dnia. Jako praktyk biznesu doceniam publikacje, w których mogę znaleźć atrakcyjne i inspirujące rozwiązania.
Ta książka, to lekcja osiągnięcia tego celu, bez względu na branżę, czy wariant prowadzonej działalności. EMILIA GAWRYLUK konsultantka wiodąca House of Skills KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies.
Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera. KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta.
Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń używanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.