Zdjęcia Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia marki Uniwersytet śląski
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia Uniwersytet śląski (Uniwersytet Śląski)
Do kupienia w: Marka: Uniwersytet Śląski
11,97 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia Autor Magdalena Kleszcz Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-646-6 linia Prace Naukowe UŚ; Pedagogika Rok...
Proponowany wporownywarce towar Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia marki Uniwersytet śląski można nabyć w TaniaKsiazka.pl w wartej rozważenia cenie wynoszącej 11,97 zł. Oferta ta jest rezultatem dogłębnych analiz ogromnej ilości sklepów online.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380126466
Autor
Magdalena kleszcz
Sprawdź promocyjne oferty na Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia marki Uniwersytet śląski
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia marki Uniwersytet śląski jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia marki Uniwersytet śląski (sklep TaniaKsiazka.pl)
11,97 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje o dostępności produktu i zmianach cen zastosowane w klasyfikacji są indeksowane niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
Tytuł Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia Autor Magdalena Kleszcz Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-646-6 seria Prace Naukowe UŚ; Pedagogika Rok wydania 2011 Katowice Wydanie 1 liczba stron 130 Format pdf Spis treści Spis treściWstęp / 7 1. Problematyka twórczości i postawy twórczej / 11 1.1. Rozważania wokół pojęcia „twórczość" / 11 1.2. Postawa twórcza w kontekście psychologicznych teorii postaw / 16 1.3. Twórczość a konformizm i nonkonformizm / 27 2. Pojęcie i teorie wartości w naukach społecznych / 33 2.1. Problematyka wartości w ujęciu filozoficznym / 33 2.2. Pojęcie wartości w socjologii / 36 2.3. Wartości w psychologii / 38 2.4. Pedagogika wobec wartości / 40 2.5. Miltona Rokeacha teoria wartości / 43 3. System wartości młodego pokolenia w kontekście przemian społeczno-kulturowych / 49 3.1. Postawy młodzieży wobec wartości na tle współczesnych badań / 51 3.2. Dorastanie a kryzys w wartościowaniu / 59 4. Metodologia badań własnych / 66 4.1. Założenia teoretyczne / 66 4.2. Przedmiot, a także cele badań / 70 4.3. Problemy badawcze / 71 4.4. Hipotezy badawcze / 72 4.5. Zmienne i ich operacjonalizacja / 72 4.6. Narzędzia badawcze / 73 4.6.1. Stanisława Popka Kwestionariusz Twórczego Zachowania KANH w wersji dla uczniów / 73 4.6.2. Piotra Brzozowskiego Skala Wartości (SW) — polska adaptatacja Value Survey Miltona Rokeacha / 74 4.7. Charakterystyka badanej grupy i organizacja badań / 75 4.8. Kierunki analizy statystycznej / 76 5. Analiza i prezentacja wyników / 77 5.1. Statystyczny opis uzyskanych wyników / 77 5.1.1. Wartości zmiennych niezależnych ubocznych / 77 5.1.2. Postawa twórcza/odtwórcza badanych kwestionariuszem KANH / 78 5.1.3. Preferencje wartości wśród badanej młodzieży / 82 5.2. Statystyczna weryfikacja postawionych hipotez / 84 5.2.1. Związek pomiędzy postawą twórczą/odtwórczą a hierarchią warości młodzieży / 84 5.2.2. Zróżnicowanie postawy twórczej ze względu na płeć i etap kształcenia / 90 5.2.3. Zróżnicowanie preferencji wartości ze względu na płeć i etap kształcenia / 93 6. Interpretacja wyników / 103 6.1. Postawa twórcza/odtwórcza osób badanych w świetle badań kwestionariuszem KANH / 103 6.2. Preferencje wartości w grupie badanej młodzieży / 105 6.3. Preferencje wartości młodzieży z wysokim konsekwencją w skali heurystyki / 107 6.4. Postawa twórcza/odtwórcza a płeć i etap kształcenia młodzieży / 108 6.5. Preferencje wartości a płeć i etap kształcenia młodzieży / 110 Podsumowanie / 112 Bibliografia / 116 Summary / 125 Zusammenfassung / 127
Parametry
ISBN
9788380126466
Autor
Magdalena kleszcz
Wydawnictwo
Uniwersytet śląski
Ilość stron
130
Rok wydania
2011
Kategoria
E-booki
Producent
Uniwersytet Śląski
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Piotr Z.
23.11.2024
Wysłana przez klienta opinia produktu Uniwersytet Śląski ułatwic decyzję zakupową innym odwiedzającym
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z pokazywanego Postawa twórcza a hierarchia wartości młodego pokolenia marki Uniwersytet śląski podziel się z użytkownikami swoją subiektywną opinią i oceną. Podaj jakie są Twoje z użytkowania, czy jesteś usatysfakcjonowany, a także czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie wystarczająca.
Tytuł Antologia literacka. Przemiany, ekspansja i perspektywy gatunku. Seria pierwsza Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3160-7...