Zdjęcia formy dialogu w gatunkach prasowych, AZ#15DEDECBEB/DL-ebwm/pdf
E-booki
Dostępność:Do kupienia
Formy dialogu w gatunkach prasowych, AZ#15DEDECBEB/DL-ebwm/pdf (Uniwersytet Śląski)
Do kupienia w: Marka: Uniwersytet Śląski
45,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Skrócony opis produktu
Tytuł Formy dialogu w gatunkach prasowych Autor Magdalena Ślawska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-133-1 kolekcja Prace Naukowe UŚ; Językoznawstwo Polonistyczne Rok...
Prezentowany artykuł formy dialogu w gatunkach prasowych, AZ#15DEDECBEB/DL-ebwm/pdf dostępny jest w TaniaKsiazka.pl w niezwykle atrakcyjnej cenie 45,89 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnej analizy setek sklepów i hurtowni w bazie danych.
Podstawowe cechy
ISBN
9788380121331
Autor
Magdalena ślawska
Sprawdź promocyjne oferty na formy dialogu w gatunkach prasowych, AZ#15DEDECBEB/DL-ebwm/pdf
Prezentujemy listę promocyjnych ofert na formy dialogu w gatunkach prasowych, AZ#15DEDECBEB/DL-ebwm/pdf jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:
formy dialogu w gatunkach prasowych, AZ#15DEDECBEB/DL-ebwm/pdf (sklep TaniaKsiazka.pl)
45,89 zł
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
Informacje na temat dostępności towaru i obowiązujących cen zastosowane w powyższym rankingu synchronizowane są prawie w czasie rzeczywistym.
Pełny opis produktu
Tytuł Formy dialogu w gatunkach prasowych Autor Magdalena Ślawska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-133-1 kolekcja Prace Naukowe UŚ; Językoznawstwo Polonistyczne Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 306 Format pdf Spis treści Spis treści
Wstęp / 9
Rozdział I O gatunku prasowym – między paktem a przekazem / 17 Tekst a gatunek / 21 O gatunku dziennikarskim/medialnym / 23 Funkcjonalność i komunikatywność / 24 Pakt faktograficzny / 28 Przekaźnik jest przekazem / 29 Prasowość tekstu / 30 Typologia gatunków prasowych / 33 Gatunki informacyjne / 35 Gatunki publicystyczne / 36 Gatunki dialogowe i niedialogowe / 38
Rozdział II O dialogu w komunikowaniu – pomiędzy nadawcą a odbiorcą / 41 Struktura dialogu / 44 Dialog a rozmowa / 45 Dialog, monolog a trilog / 46 Filozofia dialogu / 47 Dialogowa zasada tekstu / 48 Dialog w komunikacji / 50 Modele komunikacji językowej / 51 Komunikacja – interakcja – dyskurs / 54 Odbiorca – współtwórca dialogu / 56 Komunikowanie medialne/masowe / 57 Teorie komunikowania medialnego / 58 Społeczeństwo medialne / 60 Masowy odbiorca / 61 Oddziaływanie mediów / 63
Rozdział III O wywiadzie prasowym – pomiędzy gatunkowym wzorcem a jego modyfikacjami / 67 Historia wywiadu i próba typologii / 72 Wzorzec wysokogatunkowy / 73 Wyznaczniki gatunku / 75 Dziennikarz, bohater wywiadu i czytelnik / 75 Metamorfozy gatunku / 82 Uczestnicy wywiadu / 83 Przeprowadzający wywiad / 85 Udzielający wywiadu / 92 „Niedialogowe" wywiady / 97 Wywiady w innej szacie wysokojakościowej / 102 Rozdział IV O gatunkach niedialogowych – pomiędzy monologiem a (za)pisanym dialogiem / 109 Dialog (za)pisany / 112 Dialogowane reportaże / 113 Dialogowane felietony / 124 Dialogowane komentarze / 137 Dialogowane recenzje / 141 Dialog „dla" / 146
Rozdział V O interakcyjności – pomiędzy dziennikarzem a czytelnikiem / 149 Dialog intratekstowy i intertekstowy / 153 Zaproszenie do dialogu / 156 Dialogi intertekstowe – interakcyjność / 158 Ślady odbiorcy w tekście / 160 Formy adresatywne / 161 Stylizacja na język odbiorcy / 167 Teksty prasowe o charakterze interakcyjnym / 167 „Miejsca" czytelniczej obecności / 171 Czytelnik współtwórca / 179
Rozdział VI O intertekstowości – między tekstem a tekstem / 183 Intertekstualność a dialog / 185 Intertekstowość a interakcyjność / 188 Dyskurs prasowy a intertekstowość / 189 Kolażowość tekstów prasowych / 190 Intergatunkowość / 192 Intertekstowość w prasie / 193 O polemiczności / 194 Relacja: tekst – tekst / 199
Rozdział VII O wielogłosach – między głosowością a wizualnością tekstu / 211 Dialogi intratekstowe / 213 Wielogłosowość / 214 Dwugłosy i trójgłosy / 217 Strategie nadawczo‑odbiorcze / 225 Kwestie gatunku w formule wielogłosu / 227 zróżnicowane punkty widzenia / 230 Wielogłosy / 236 Infografika / 242 Modyfikacje wielogłosowe / 243
Rozdział VIII O dialogu w miejscach strategicznych tekstu – pomiędzy „grafiką" dialogu a wyborem miejsca w tekście / 249 „Grafika" dialogu / 251 Miejsca strategiczne i orientacyjne w tekście / 252 Dialogowane tytuły / 254 Dialogowane lidy / 258 Dialogowana rama tekstu / 262 Dialogowane śródtytuły / 265 Zakończenie / 267
Czy chcesz podać nam komentarz i opinię o produkcie
Jeśli korzystać z proponowanego formy dialogu w gatunkach prasowych, AZ#15DEDECBEB/DL-ebwm/pdf podziel się z użytkownikami oceną i opinią. Podaj jakie są Twoje odczucia z korzystania, czy możesz polecić produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dobra.
Tytuł Antologia literacka. Przemiany, ekspansja i perspektywy gatunku. Seria pierwsza Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3160-7...