Niemalże podczas każdego wyjazdu zagranicznego musimy korzystać z noclegu w hotelu czy schronisku. Umiejętność komunikowania się w języku angielskim z obsługą hotelu jest więc absolutnie konieczna! Dzięki samouczkowi poznamy podstawowe słownictwo i zwroty, które pozwolą nam poradzić sobie w przypadku, z która zetknie się każdy podróżujący.
Forma elektroniczna publikacji ma dużą wartość, bowiem samouczkowi nadaliśmy przemyślany zarys pliku, który można zastosować na sporo różnorodnych sposobów. Żeby z niego korzystać nie musisz posiadać czytnika ebooków. Plik pdf z powodzeniem możesz otworzyć także w telefonie czy tablecie, zatem potrzebne Ci słówka i zwroty będziesz mieć za każdym razem pod ręką. Nasz samouczek może więc być dla Ciebie wsparciem, po które sięgać będziesz tak prosto i często, jak zechcesz - wystarczy wyjąć telefon, żeby Twój angielski doradca był z Tobą. Samouczek mieści nie tylko słownictwo, zwroty, frazy i rozmówki, ale też pytania i ćwiczenia obrazkowe, a także tekstowe opracowane w taki sposób, żeby można było je odczytać choćby w telefonie. Plik pdf ma również inne wykorzystanie – osoby ceniące rozwiązywać ćwiczenia pisemne mogą wydrukować go kompletnie lub tylko wybrane fragmenty. Na końcu publikacji znajdują się odpowiedzi do wszystkich ćwiczeń, dzięki którym zweryfikujesz poprawność podanych przez siebie rozwiązań.
Słowami autorki:
"Nieodłącznym elementem każdej dłuższej podróży jest zakwaterowanie. Bez względu na to, czy przy wyborze ciekawego nas obiektu hotelowego zwracamy uwagę na cenę, dzielnicę czy wariant pokoju, najlepiej jest skorzystać z rozwiniętego systemu rezerwacyjnego dostępnego za pośrednictwem Internetu. Wbrew powszechnej opinii, nie trzeba posiadać karty kredytowej, żeby dokonać rezerwacji. Obecnie akceptowane są także karty debetowe, istnieje również możliwość dokonania płatności na miejscu, po uprzednim zabukowaniu trafnego pokoju w danym terminie. Niejednokrotnie jednak pojawia się konieczność bezpośredniego kontaktu z obiektem - mailowego albo telefonicznego - żeby dopytać o szczegóły, zmienić rezerwację, czy poinformować personel, iż dotrzemy na miejsce w późnych godzinach nocnych. Osoby korzystające z wycieczek zorganizowanych mogą w tym miejscu powiedzieć "Po co mi znajomość zagadnień związanych z zakwaterowaniem? Przecież wszystko jest wliczone w cenę, a na miejscu będzie rezydent". Być może,jednakowo jak w życiu - niczego nie można być pewnym na 100%. Co zrobić, jeśli na miejscu okaże się, iż otrzymaliśmy pokój z widokiem na zatłoczoną ulicę, zamiast na morze, jak było wcześniej ustalone? Jak poradzić sobie z sytuacją, kiedy zamiast dwóch oddzielnych łóżek dostajemy jedno podwójne? Co jeśli pracownik recepcji wręczy nam mapę miasta i zacznie opowiadać o najdogodniejszych środkach transportu, a także miejscach istotnie wartych odwiedzenia, a my nie zrozumiemy ani słowa? Większość z Was powie, że zorganizuje sobie czas na własną rękę, ale czy nie prawidłowoj wykorzystać się do rad kogoś, która zna się na rzeczy i chce nam doradzić najlepiej jak potrafi?"
„Angielski. Zakwaterowanie” to kompletny zbiór wiedzy językowej koniecznej nam za granicą i jednocześnie jedna z części linii „Angielski na wakacje”, która za rączkę poprowadzi nas poprzez trudy odbywających się w języku angielskim wizyt lekarskich, rozmów z kelnerem, sprzedawcą, recepcjonistą czy plażowiczem. Zapraszamy do wspólnej nauki i poznania się z całą kolekcją.