Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten nieszablonowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali oraz zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest efektem wielu lat pracy autora na różnych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dodatkową gwarancją, iż przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na potężnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Znaczne doświadczenie zawodowe autora powoduje, że książka ma charakter istotnie ergonomiczny.
W poradniku przekazano dużo przykładów - wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za korzystną podstawę do przemyśleń.
"Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora "Ciemna strona Gastronomii - jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników", zawiera przykłady gotowych do użycia narzędzi menedżerskich, jest napisana w dostępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.Poradnik ten polecany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.
Jan Marek Mołoniewicz (MBA) - praktyk gastronomii i specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel marki szkoleniowej, trener i autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych "progresywna organizacja i zarządzanie w gastronomii" w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Tytuł Menedżer gastronomii. Część 2 Autor Jan Marek Mołoniewicz Wydawnictwo MOJA CONSULTING EAN 9788393944842 ISBN 9788393944842 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 190 Rok wydania 2018 Oprawa Miękka