W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Len...
Podstawowe cechy
ISBN
4020200100
Autor
Adam lis
Sprawdź promocyjne oferty na Bogactwo brandingu
Informacje na temat zmian cen i dostępności towaru wykorzystane w powyższym rankingu synchronizowane są niemal bez żadnych opóźnień.
Pełny opis produktu
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Len...
Parametry
ISBN
4020200100
Autor
Adam lis
Kategoria
Biznes, ekonomia
Producent
9788301225773
Opinia użytkowników
-
Opinie oraz Recenzje
Małgorzata F.
23.11.2024
Utwórz razem z innymi zgraną zbiorowość - dodawaj opinie opinie / recenzje produktu 9788301225773
Jeśli tylko udało Ci się korzystać z Bogactwo brandingu wyślij nam swoją opinię lub ocenę. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy możesz zarekomendować produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.