Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, iż do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, iż takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier posiadają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli producenta badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, przez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po wykorzystania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Tytuł Grywalizacja Autor Paweł Tkaczyk Wydawnictwo One Press EAN 9788324636242 ISBN 9788324636242 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 160 Format 14x20.8x1 cm Rok wydania 2012 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.222 kg