Sukces firmy wcale nie zależy od dostępu do technice albo informacji. W skrajnych przypadkach nawet wynalezienie przełomowej technice nie broni przedsiębiorstwa przed porażką, jeśli nie jest ono w stanie stosownie jej użyć. Oznacza to, że różnica między wielkimi zwycięzcami a wielkimi przegranymi tkwi w metodzie prowadzenia organizacji. Jeśli firma chce poprawnie prosperować, musi nad wyraz efektywnie wprowadzać nowe technologie i informacje. Powoli staje się jasne, że w epoce Agile tradycyjne metody zarządzania zawodzą. Trzeba zacząć stosować radykalnie odmienne sposoby zarządzania, mimo iż tego typu transformacja nieraz wydaje się nieprzystępna do przeprowadzenia.
W tej książce zaprezentowano przełomowe idee, które zmieniają podstawy funkcjonowania firm. Zobrazowano to inspirującymi przykładami wielu słynnych organizacji na różnorodnych etapach rozwoju. Wykazano, jak ważna dla sukcesu zespołu jest wierność nowym celom, zasadom i wartościom, a z reguły permanentna postępowość. Oprócz omówienia praktyki Agile w kontekście prowadzenia projektów programistycznych rewelacyjnie ujęto tu istotę tego paradygmatu zarządzania, a w szczególności najkorzystniejsze metody kierowania pracą. Można je zastosować wszędzie: w minimalnych i sporych firmach z praktycznie każdej branży, zarówno produkcyjnych, jak i usługowych.
Tytuł Era agile o tym jak sprytne marki kształtują swoją produktywność Autor Stephen Denning Wydawnictwo One Press EAN 9788328356146 ISBN 9788328356146 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 320 Format 16.8x23.7x1.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.53 kg