korzystny handlowiec to handlowiec produktywny. Czyli taki, który doprowadza do adekwatnie wielkiej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, głównie powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, iż będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?
Dzisiejsi konsumenci są szczególnie różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swych decyzjach zakupowych. Podchodzą także z obszerniejszym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, bezkompromisowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Żeby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale unosić kwalifikacje. Szukać mistrzowskich sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu różnorodnych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swych umiejętności i wytwarzać własny, oryginalny styl sprzedaży.
Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, odnajdziesz w tej książce!
Tytuł Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową,zwiększać szansę na zawarcie umowy Autor Tomasz Sędzimir Wydawnictwo One Press EAN 9788328393936 ISBN 9788328393936 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\E-biznes ilość stron 232 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1