Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie rewelacyjnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, formując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swych doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu marki, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, dostając solidną dawkę informacji przekazanych w dostępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz również czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najistotniej Cię interesują:
- Silna producent
- Strategia komunikacji producenta
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
Tytuł Zakamarki firmy. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć albo pominąć w trakcie budowania swojej firmy Autor Paweł Tkaczyk Wydawnictwo One Press EAN 9788328394575 ISBN 9788328394575 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes ilość stron 216 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1