Postaw na proste i nieformalne podejście do klientów, dzięki temu odkryjesz u nich zaskakujące pokłady lojalności i zaufania.
W czasach, kiedy uczy się sprzedawców manipulacji i wyszukanych technik sprzedaży, Patrick Lencioni – uznany specjalista ds. Zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa" – udowadnia, iż nic tak nie wpływa pozytywnie na twój biznes, jak zaufanie klientów i granie z nimi w otwarte karty.
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo czy rozszerzanie zaangażowania pracowników Lencioni skupił się tym razem na swoim własnym rzemiośle: konsultingu i usługach.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje dopasować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej krystaliczności innowacyjnania wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Lencioni opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi i wielu innych profesjonalistów zajmujących się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, żeby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Proponujeergonomiczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
***
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź komfortowo i przeczytaj Odkryj się. Książkę czyta się tak przyjemnie, iż możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
Ken Blanchard, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda odkrytych usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzający Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie potrzebny podręcznik o tym, jak wytwarzać związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Korzystając z prostego, sprawnego modelu, wykorzystywanego od kilkunastu lat przez jego producenta, Lencioni napisał książkę, która może okazać się najszczególniej wciągającą i humorystyczną pozycją w jego dotychczasowym dorobku. Nie mogłem się od tej książki oderwać.
Mike Faith, prezes i dyrektor zarządzający Headsets.com, Inc.
***
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa" nadzwyczajnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym m.in. Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz Trzy kluczowe atrybuty genialnego członka zespołu. Jako założyciel i prezes producenta The Table Group doradza kadrze kierowniczej wielu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune", poprzez firmy dopiero rozpoczynające działalność, aż po organizacje non profit. Poza pisaniem książek Lencioni publikuje na dodatek w „Harvard Business Review", „The Wall Street Journal", „Fortune", „Business Week" oraz „USA Today".