Poznaj świat marek ekskluzywnych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych zwiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w sytuacji marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują producenta, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr elitarnych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się firmy w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej konsekwencją wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr elitarnych podejmować efektywne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek ekskluzywnych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najkorzystniejszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z atrakcyjnymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.
W książce opisano 12 trendów efektywnie wspomagających promocję brandów z wyższej półki i podano ponad 50 potężnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów, a także przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.
O autorze
Dominika Trawka — dokument Management of Fashion & Luxury Companies Uniwersytetu Bocconiego w Mediolanie. Jest autorką pierwszego w Polsce bloga poświęconego biznesowi i marketingowi marek wytwornych — Marketing Premium (marketingpremium.pl), regularnie publikuje też w mediach branżowych, pomiędzy innymi w magazynach Marketing w Praktyce i Marketer+, a także na portalach NowyMarketing.pl i Fashion Biznes. Występuje w roli prelegentki na konferencjach, takich jak Polish Luxury Market Summit, Bring Luxury On czy Ogólnopolska Konferencja innowacyjnego PR-u. W ramach międzynarodowego projektu Luxury Consulting Online doradza wysoko szanującym się markom w zakresie kreowania strategii, budowania wizerunku, a także działań marketingowych.