Zdjęcia Biblia copywritingu w.2

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Biblia copywritingu w.2 (Dariusz Puzyrkiewicz)

Do kupienia w: Sklep Empik Marka: Dariusz Puzyrkiewicz
32,99 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

Na początku było słowo Rozróżniam trzy \"tryby\" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a...

Sugerowany artykuł Biblia copywritingu w.2 możesz kupić w Empik w wartej rozważenia cenie 32,99 zł. Promocja ta stanowi efekt kompleksowej analizy ogromnej ilości sklepów online.

Podstawowe cechy

ISBN

9788328358874

Oprawa

Broszurowa

Sprawdź promocyjne oferty na Biblia copywritingu w.2

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Biblia copywritingu w.2 jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Biblia copywritingu w.2 (sklep Empik)

32,99 zł
Sklep Empik
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Dane o obowiązujących cenach i dostępności produktów zastosowane w klasyfikacji są zczytywane w zasadzie natychmiast.

Pełny opis produktu

Na początku było słowo
Rozróżniam trzy \"tryby\" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może włączać emocje, tak jak copywriter może - a choćby powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje komplet uniwersalnych zasad i narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wyrózniona, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał potrzebną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz wytwarzać tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
skonstruować uwodzicielski nagłówek
napisać jasną, zwięzłą i efektywną ofertę
wyznaczyć się na tle konkurencji
żonglować słowami w mediach społecznościowych
O autorze
Dariusz Puzyrkiewicz — specjalista od tekstów, które sprzedają, właściciel firmy Dynanet oraz współautor bestsellera Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament. Od 2006 roku pomaga przełamywać stare, coraz mniej produktywne schematy sprzedaży, narażające marki na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm jak Mercedes-Benz, Vans, Home.pl, Tauron i wielu innych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki temu jego szkolenia opierają się na praktyce i budują nastawienie na wzrost zysków — zgodnie ze sloganem autora: "Słowo daję, zyski rosną!". Prowadzi pierwszy polski blog o copywritingu, przystępny pod adresem http://dynanet.pl/copywriting — radzi, jak pisać efektywne oferty i przygotowywać atrakcyjne mailingi promocyjne. Prowadzi również szkolenia i warsztaty z zakresu tworzenia tekstów sprzedażowych, a na dodatek — od czasu do czasu — występuje na konferencjach tematycznych.

Parametry

ISBN

9788328358874

Oprawa

Broszurowa

Autor

Dariusz puzyrkiewicz

Wydawnictwo

Helion

Ilość stron

200

Rok wydania

2019

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Dariusz Puzyrkiewicz

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Zenon Z.
Zenon Z.
23.11.2024
Każda nadesłana opinia użytkownika ma dla nas duże znaczenie
Jeśli tylko skorzystać z oferowanego produktu Biblia copywritingu w.2 podziel się z nami opinią i recenzją. Powiedz jakie są Twoje wrażenia z korzystania, czy jesteś usatysfakcjonowany z produktu, a także czy relacja cena / jakość jest na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Dariusz Puzyrkiewicz Biblia copywritingu w.2
Do sklepu Szczegóły

Biblia copywritingu w.2

32,99 zł
Na początku było słowo Rozróżniam trzy \"tryby\" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, orzech
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...