"Negocjacje towarzyszą gospodarce od samego zarania. Poprawnie przeprowadzone mogą wygenerować obszerna wartość, źle przeprowadzone mogą zaprzepaścić owoce pracy. Książka "Strategie Negocjacji" prezentuje, gdzie szukać źródeł sukcesu i jak unikać błędów."
prof. Witold M. Orłowski
"ergonomiczna praca z "najwyższej półki" - trafność biznesowa i realizm psychologiczny doskonale zintegrowane. Innowacyjna teoria plus dobór modeli i metod, które po prostu działają."
Jacek Santorski, psycholog, biznesu, prof. Hon. Szkoły Biznesu PW, gdzie prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa.
"Strategie Negocjacji" - Sławomira Janiszewskiego to pozycja unikalna wśród literatury dotyczącej negocjacji. W sposób plastikowy i wyjątkowo dostępny opisane są w niej podstawowe pojęcia dotyczące negocjacji, a czytelnik zostaje przeprowadzony przez proces przygotowanie i tworzenia strategii negocjacji, kluczowej dla osiągnięcia sukcesu w transakcjach.
Autor jest lubianym praktykiem negocjacji, spędził ponad 20 lat, zawierając niełatwe transakcje kapitałowe, a jednoczenie ma zacięcie akademickie, które pozwala mu bratać teorię z praktyką. Całość dopełnia talent do przekazywania nieprzystępnej wiedzy w prosty sposób, z zastosowaniem niezwykle znacznej liczby przykładów, bez wątpienia zaczerpniętych z własnej praktyki, początkując od najprostszych, a kończąc na nieprzystępnym przykładzie negocjacji międzynarodowej transakcji przejęcia. Pozycja obowiązkowa równocześnie dla osób stawiających pierwsze kroki na tym polu, jak i dla doświadczonych negocjatorów, którzy mogą równocześnie uporządkować dotychczasową wiedzę, jak i znaleźć inspirację w zakresie tworzenia progresywnych strategii negocjacyjnych.
Michał Wrzesiński, prof. Szkoły Głównej Handlowej
Tytuł Strategie negocjacji Autor Sławomir Janiszewski Wydawnictwo Futu EAN 9788395170706 ISBN 9788395170706 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 156 Format 16x22x1.2 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.302 kg