Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, świeże plany taryfowe,za każdym razem mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najistotniej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali szeroki pakiet bezkonkurencyjnych pomysłów, poprzez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek pionierskich i wszelkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali.
Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w dużym stopniu równoważy wielość (niejednokrotnie niełatwych) zaadaptowanych na ogół z greki nazw prezentowanych fobii.
Tytuł Marketing drakuli jak zarabiać na ludzkich strachach Autorzy Igor Kozula, Nikolas Koro, Siergiej Pawłow Tłumacz Jan Cichocki Wydawnictwo Studio Emka EAN 9788366142138 ISBN 9788366142138 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 208 Format 14.3x21x1.5 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.27 kg