Praca lidera produktu jest obfitym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym zespala się szeroka odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie niełatwych planów rozwoju artykułu nie jest nietrudnym zadaniem. Dodatkowo w czasach niezwłocznego rozwoju technice właśnie trafne zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. By zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba doskonale orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być stosownie przypasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.
Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu obfite spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przezroczystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju marki. Przyszli liderzy artykułu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów , a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami towaru.
Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.
Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat formuje wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode marki produktywnych zespołów produktowych.
Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej oraz aplikacjami przenośnymi i sieciowymi. Na dodatek doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technologicznych.
Tytuł Lider produktu jak najlepsi menedżerowie tworzą wspaniałe produkty i budują wydajne zespoły Autorzy Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw Wydawnictwo One Press EAN 9788328346048 ISBN 9788328346048 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 232 Format 15.8x23.5x1.2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.36 kg