"Bardziej niżeli kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i nowoczesności. A choćby więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał kreatywności drzemie bowiem w każdym z nas, a dzięki poznaniu tajemnic warsztatu artystów i twórców, inspiracji ich propozycjami, wsłuchaniu się w ich zalecenia i przestrogi realne będzie przełamanie bariery obaw, wahań i niepewności. Za każdym razem warto wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia ci, którzy osiągnęli sukces wytwarzając nieprzeciętne filmy, sztuki teatralne, obrazy, rzeźby, grafiki, fotografie czy utwory muzyczne doceniane poprzez obszerne grono odbiorców. W działaniach artystów i twórców można odnaleźć powtarzalne mechanizmy i sposoby progresywnania, które pozwalają lepiej zrozumieć fenomen kreatywności i mogą stanowić inspiracje dla osób związanych z biznesem. Lechosław Garbarski – profesor, kierownik Katedry Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie marketingu, strategii marketingowych i progresywnania nabywców na rynku. Jest autorem ponad 300 prac, z których większość została opublikowana w książkach, monografiach, czasopismach, a także materiałach konferencyjnych w Polsce i za granicą. Członek założyciel Stowarzyszenia Stypendystów Fulbrighta w Polsce. Konsultant wielu firm. Dyrektor Kozminski Advanced Management Program."