W publikacji:
- zasady obsługi
- relacje z gośćmi
- techniki sprzedaży
- szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu
- audyt przygotowania sprzedażowego lokalu
Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie za każdym razem oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, aby twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,najczęściej – jak więcej na sprzedaży zarabiać.
Umiejętność sprawnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię poprzez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, aby sprzedaż była jak produktywna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży rekomendowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je produktywnie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dopasować i zaaranżować lokal,namawiał do kupowania, przygotowywać menu – jednocześnie od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,produktywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i pokazujeć ceny,zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na pokaźniejsze zamówienia, kreować zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.
Wiedza zawarta w książce jest rezultatem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dopełniającą gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i w głównej mierze ukazuje, jak zastosować wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017).
Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:
Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.
Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv żeby Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year"
produktywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!
Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir żeby Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda i The Roots Bar & More
Tytuł Sprzedaż w gastronomii Część 2 Autor Jan Mołoniewicz Wydawnictwo MOJA CONSULTING EAN 9788393944873 ISBN 9788393944873 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 186 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1