Zdjęcia sprzedaż w gastronomii część 2

Biznes, ekonomia

Dostępność: Brak produktu

Sprzedaż w gastronomii część 2 (Moja consulting)

Marka: Moja consulting
Cena niedostępna
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

W publikacji:- zasady obsługi- relacje z gośćmi- techniki sprzedaży- szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu- audyt przygotowania sprzedażowego lokaluProwadzenie lokalu gastronomicznego nie...

Podstawowe cechy

ISBN

9788393944873

Autor

Jan marek mołoniewicz

Sprawdź promocyjne oferty na sprzedaż w gastronomii część 2

  • Informacje na temat zmian cen i dostępności produktów użyte w naszej klasyfikacji są indeksowane w zasadzie w czasie rzeczywistym.

Pełny opis produktu


W publikacji:

- zasady obsługi

- relacje z gośćmi

- techniki sprzedaży

- szkolenie i motywowanie sprzedażowe personelu

- audyt przygotowania sprzedażowego lokalu


Prowadzenie lokalu gastronomicznego nie za każdym razem oznacza wysokie zyski z działalności. Jeżeli chcesz, aby twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać,najczęściej – jak więcej na sprzedaży zarabiać.

Umiejętność sprawnej sprzedaży jest podstawą w każdym typie biznesu. Książka, jak przewodnik w sposób uporządkowany poprowadzi Cię poprzez kluczowe obszary działania lokalu, o które musisz zadbać, aby sprzedaż była jak produktywna. Poznasz: najskuteczniejsze techniki sprzedaży rekomendowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku u gości, sposoby wywierania wpływu oraz jak je produktywnie wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się, jak: dopasować i zaaranżować lokal,namawiał do kupowania, przygotowywać menu – jednocześnie od strony oferty, jak i prezentacji wizualnej,produktywnie wspomagało proces sprzedaży, ustalać i pokazujeć ceny,zachęcały do zakupu, prezentować dania, jakiej zastawy i sztućców używać, by wpływały na pokaźniejsze zamówienia, kreować zyskowne promocje, nauczysz się je budżetować i rozliczać, szkolić i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.

Wiedza zawarta w książce jest rezultatem wielu lat pracy autora w firmach gastronomicznych, a jego doświadczenie akademickie i praca w charakterze doradcy biznesowego są dopełniającą gwarancją, że przedstawione rozwiązania i wiedza oparte są na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzone na polskim rynku. Autor prowadzi szkolenia, pracuje z klientami, wykłada zarządzanie gastronomią w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, a zdobytą przez lata wiedzę przekazuje w autorskich poradnikach. Obala w nich gastronomiczne mity, dzieli się historiami wziętymi z życia i w głównej mierze ukazuje, jak zastosować wiedzę do rozwoju biznesu i zyskownego działania. „Sprzedaż w gastronomii" to trzeci poradnik tego autora po „Ciemnej stronie gastronomii" (2014) i „Menedżerze gastronomii" (2017).

Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:

Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.

Malka Kafka – założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv żeby Malka, laureatka nagrody „Restaurateur of the year"

produktywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!

Piotr Popiński – ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir żeby Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda i The Roots Bar & More
Tytuł Sprzedaż w gastronomii Część 2 Autor Jan Mołoniewicz Wydawnictwo MOJA CONSULTING EAN 9788393944873 ISBN 9788393944873 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 186 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1

Parametry

ISBN

9788393944873

Autor

Jan marek mołoniewicz

Wydawnictwo

Moja consulting

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Moja consulting

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Tomasz U.
Tomasz U.
23.11.2024
Wysłana przez Ciebie opinia / recenzja produktu Moja consulting może pomóc innym odwiedzającym
Jeżeli tylko miałeś okoliczność skorzystać z proponowanego produktu sprzedaż w gastronomii część 2 prześlij swoją subiektywną ocenę lub opinię. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkowania, czy rekomendujesz produkt oraz czy relacja ceny do jakości jest dla Ciebie zadowalająca.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
MOJA Consulting Menedżer gastronomii. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić lokal gastronomiczny. Część 2
Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.Ten unikatowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach....
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, orzech
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...