Zdjęcia Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce marki Wolters kluwer s.a.

Biznes, ekonomia

Dostępność: Do kupienia

Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce Wolters kluwer s.a (Wolters Kluwer S.A.)

Do kupienia w: Sklep TaniaKsiazka.pl Marka: Wolters Kluwer S.A.
34,50 zł
Idź do sklepuSuper oferta

Skrócony opis produktu

DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania...

Sugerowany wporownywarce cen towar Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce marki Wolters kluwer s.a. kupisz w TaniaKsiazka.pl w znakomitej cenie wynoszącej 34,50 zł. Oferta ta jest efektem dogłębnej analizy olbrzymiej liczby sklepów w bazie.

Podstawowe cechy

ISBN

9788326493768

Oprawa

Miękka

Sprawdź promocyjne oferty na Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce marki Wolters kluwer s.a.

Prezentujemy listę promocyjnych ofert na Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce marki Wolters kluwer s.a. jakie udało się odszukać. Zobacz oferty, warunki darmowej i ekspresowej dostawy, a także opinie o produkcie:

Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce marki Wolters kluwer s.a. (sklep TaniaKsiazka.pl)

34,50 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Idź do sklepuSuper oferta
Pokaż wszystkie oferty (1)
  • Informacje na temat dostępności i zmian cen zastosowane w prezentowanym zestawieniu zczytywane są w zasadzie bez żadnych opóźnień.

Pełny opis produktu

DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. Uregulowania dotyczące: o bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość, o potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami przy pomocy znaków jakości, o bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego, o możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków handlowych, wzorów użytkowych i praw autorskich), o zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, o stosunków pomiędzy użytkownikami kanałów dystrybucji, o ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów, o warunków oferowania wybranych rodzajów produktów, o komunikacji marketingowej, o ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane poprzez organy wprowadzające te uregulowania, i formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka dedykowana jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów rodzaju MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu. Informacje technologiczne: Autor: Teresa Taranko Oprawa miękka Rok wydania: 2015, Stron: 332, rozmiary (mm): 165x240

Parametry

ISBN

9788326493768

Oprawa

Miękka

Autor

Taranko teresa

Wydawnictwo

Wolters kluwer s.a.

Ilość stron

332

Rok wydania

2015

Kategoria

Biznes, ekonomia

Producent

Wolters Kluwer S.A.

Opinia użytkowników

-

Opinie oraz Recenzje

Jadwiga R.
Jadwiga R.
23.11.2024
Każda przysłana opinia użytkownika ma dla nas wielkie znaczenie
Jeżeli tylko udało Ci się korzystać z oferowanego Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce marki Wolters kluwer s.a. podziel się z odwiedzającymi swoją opinią. Powiedz jakie są Twoje odczucia z użytkoania, czy jesteś zadowolony, a także czy relacja jakość / cena jest dla Ciebie na satysfakcjonującym poziomie.

Dodaj opinię lub recenzję

Powiązane

Rekomendacja
Wolters Kluwer S.A Stare dogmaty - nowe wyzwania w prawie i ekonomii
Do sklepu Szczegóły

Stare dogmaty - nowe wyzwania w prawie i ekonomii

49,50 zł
Książka stanowi próbę krytycznej oceny wybranych pojęć i dogmatycznych poglądów w dziedzinie prawa i ekonomii wobec zachodzących aktualnie...
Rekomendacja
Wolters Kluwer S.A Działania marketingowe i ich uregulowania w polsce Wolters kluwer s.a
DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu...
Wybrane dla Ciebie
Rekomendacja
Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
Do sklepu Szczegóły

Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

1 100,85 zł
designowy regał o nieregularnych półkach nadzwyczajnie uzupełni postępowe biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
Rekomendacja
Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem
Do sklepu Szczegóły

Czas pracy 2018 Przepisy z praktycznym komentarzem

34,95 zł
W książce są szczegółowo omówione następujące zagadnienia: Wliczanie przeróżnych aktywności do czasu pracyCzas pracy a delegacje, szkolenia,...
Rekomendacja
Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej Wsip
Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane...
Rekomendacja
Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania. rynek – ryzyko – procedury Motylska-kuźma anna
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Dobór stosownego...
Rekomendacja
Strategie i praktyki sprawnego działania
Do sklepu Szczegóły

Strategie i praktyki sprawnego działania

99,00 zł
Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji pozostała poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część...
Rekomendacja
Felberg Public relations w praktyce
Do sklepu Szczegóły

Felberg Public relations w praktyce

24,50 zł
Książka F.P.Seitela prawidłowo przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych...
Rekomendacja
Kapitał społeczny
Do sklepu Szczegóły

Kapitał społeczny

46,78 zł
Ostatnie lata przyniosły wielkie zainteresowanie motywem kapitału ludzkiego i społecznego. Jest to ze wszech miar pozytywna tendencja, która...
Rekomendacja
KASJER, KRWOEKKR-7382
Do sklepu Szczegóły

KASJER, KRWOEKKR-7382

18,90 zł
Książka dedykowana jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci...
Rekomendacja
Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach
Podręcznik mieści 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego...
Rekomendacja
Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą). Nieoczywiste
Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach...
Rekomendacja
Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1434 mm, 36 przegród, orzech
produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, zaopatrzone w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm,...
Rekomendacja
Rozwój gospodarczy miast portowych pruskich... w.2 Wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego
Opracowanie pod względem chronologicznym obejmuje okres od 1808 r. Do wybuchu I wojnyświatowej. Powszechnie w historiografii przyjmuje się,...