W świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na zapotrzebowania klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: nabyć – nie nabyć, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu.
W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona ― ta książka jest dla Ciebie! Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług albo zakupu produktów.
W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Odszukasz tu więc między innymi wskazówki dotyczące wykorzystania map doświadczeń klientów w najróżniejszych działaniach firm i dane o tym, jak dzięki nienaturalnej inteligencji poprawić doświadczenie klienta.
Poznasz w dodatku przykłady zastosowania kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie ― dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych. "Mamy nadzieję, że ta książka będzie stanowiła przewodnik i pierwsze źródło danych dla wszelkich, którzy chcą ze zrozumienia i lepszego zaspokojenia potrzeb klientów poprzez cyfrowe rozwiązania uczynić swoją przewagę konkurencyjną." ze wstępu Powyższy opis pochodzi od wydawcy.